• ميتسوبيشي اوتلندر Black Edition

تریم و رینگ‌های جدید برای شاسی‌بلند ژاپنی

معرفی میتسوبیشی اوتلندر Black Edition

28 اسفند 1400 20:02

سال گذشته، چشم طرفداران میتسوبیشی به اوتلندر 2022 روشن شد. این کراس‌­اور هفت نفره با طراحی کاملاً جدید در بدنه و کابین در میان محصولات نسبتا قدیمی این برند ژاپنی، خوش درخشید. میتسوبیشی اوتلندر 2022 براساس کانسپت Engelberg Tourer شکل گرفته و در بسیاری موارد فنی و قطعات کابین با نیسان روگ 2021 مشترک است.

نخستین ویژگی این مدل، روکش مشکی برای اجزای سپرهای جلو و عقب، دستگیره درها، روکش آینه­‌های جانبی و رینگ‌های 20 اینچی است.میتسوبیشی اوتلندر PHEV نیز اواخر سال گذشته میلادی با شعاع حرکتی 86 کیلومتر در حالت کاملاً برقی، رونمایی شد. قرار است نسخه هیبرید از اوتلندر نیز در آینده نزدیک و با مدل 2023 وارد بازار شود. هنوز اطلاعات زیادی درباره این مدل نداریم ولی خروجی کلی پیشرانه در حدود 221 اسب­‌بخار اعلام شده است.

 اکنون نسخه Black Edition از اوتلندر معرفی شده تا نظر طیف تازه‌­ای از مشتریان را جلب نماید.

نخستین ویژگی این مدل، روکش مشکی برای اجزای سپرهای جلو و عقب، دستگیره درها، روکش آینه­‌های جانبی و رینگ‌های 20 اینچی است. در فضای کابین هم با تزئین مشکی بالای داشبورد و ستون‌ها مواجه هستیم. میتسوبیشی اوتلندر Black Edition براساس تریم SE شکل گرفته و مواردی شامل تهویه مطبوع دومنطقه‌­ای و سقف پانوراما را به همراه دارد.

قوای حرکتی این خودرو از پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر به قدرت 181 اسب‌­بخار و حداکثر گشتاور 245 نیوتن‌متر تامین شده است، که به جعبه‌دنده CVT متصل می‌شود. با پرداخت هزینه اضافه، سامانه چهارچرخ محرک نیز قابل نصب خواهد بود.

میتسوبیشی اوتلندر Black Edition مدل 2022 با قیمت پایه 31,240 دلار پیشنهاد شده است، که هزینه 1245 دلاری حمل به نمایندگی را هم شامل می‌شود. اگر سامانه چهار چرخ محرک را سفارش دهید، این عدد به 33,040 دلار افزایش می­‌یابد. با انتخاب رنگ‌های سری Diamond شامل قرمز، سفید و مشکی هم 595 دلار به قیمت نهایی خودرو اضافه می­‌شود. 

دیدگاه کاربران