• تيونينگ هنسي کاديلاک اسکاليد H650
  • تيونينگ هنسي کاديلاک اسکاليد H650
  • تيونينگ هنسي کاديلاک اسکاليد H650
  • تيونينگ هنسي کاديلاک اسکاليد H650

سریع‌تر از قبل به لطف ارتقای پیشرانه

تیونینگ کادیلاک اسکالید توسط هنسی

6 بهمن 1401 11:52

شرکت تیونینگ هنسی، دائما به دنبال پروژه‌های جدید است و جدیدترین ساخته آن، یک ارتقا قوی برای کادیلاک اسکالید است. این تغییرات با شناسه H650، برای اسکالید و هر شاسی‌بلند دیگر جنرال‌موتورز با پیشرانه L87 در دسترس است.

افزایش قدرت سبب شده تا شتاب اسکالید به ۵.۳ ثانیه برسد‌؛ در حالی که شتاب استاندارد آن ۶‌.۱ ثانیه بوده است.کادیلاک اسکالید تقویت‌شده توسط هنسی، ۶۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۸۹۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این در حالی است که اسکالید V، معادل ۶۸۲ اسب‌بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که از طریق سوپرشارژ ۲.۷ لیتری و موتور V8 با حجم ۶.۲ لیتر تامین می‌شود. پیشرانه استاندارد کادیلاک اسکالید نیز نهایتا ۴۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. بنابراین به لطف تغییرات هنسی، ۵۵ درصد افزایش در خروجی آن ایجاد شده است‌.

اسکالید تقویت‌شده روی دینامومتر ۵۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۲۶ نیوتن‌متر گشتاور تولیدمی‌کند. این افزایش قدرت سبب شده تا شتاب اسکالید به ۵.۳ ثانیه برسد‌؛ در حالی که شتاب استاندارد آن ۶‌.۱ ثانیه بوده است.

هنسی با افزودن یک سوپرشارژ ۲.۹ لیتری، اینترکولر و سیستم اگزوز استیل ضدزنگ، ۲۳۰ اسب‌بخار را به قدرت اسکالید اضافه کرده است. علاوه بر آن، سیستم نرم‌افزاری موتور نیز بهبود یافته است، البته سیستم تعلیق و حالت‌های رانندگی بدون تغییر هستند‌.

تیونینگ هنسی کادیلاک اسکالید H650

جان هنسی، بنیانگذار این شرکت تیونینگ، گفت که تیم هنسی برای این سوپرشارژ بسیار هیجان‌زده است و افزود که این ویژگی به مالکان شاسی‌بلندهای جنرال‌موتورز این امکان را می‌دهد تا خروجی خودرو خود را افزایش دهند.

این ارتقای هنسی، برای خودروهای جنرال‌موتورز که مجهز به موتور L87 هستند، مانند شورولت سابرین، شورولت تاهو، جی‌ام‌سی یوکان، در نیز دسترس است. قیمت این ارتقا برابر ۲۷۹۵۰ دلار (بدون قیمت خودرو) است. هنسی این پکیج را به مدت سه سال گارانتی می‌کند و هرکدام از آن‌ها شماره سریال منحصر به خود را دارند.

هنسی قبل از آن که محصول را تحویل مشتریان دهد، آن را روی داینو و جاده مورد ارزیابی نهایی قرار می‌دهد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران