• نمايشگاه موتورسيکلت و دوچرخه 1401 - از موتورهاي برقي مادو موتور تا غرفه جذاب موتوشو و پرشين سيکلت با لوازم جانبي جذاب

از موتورهای برقی تا غرفه جذاب موتوشو و پرشین سیکلت

محصولات مادو موتور در نمایشگاه موتورسیکلت 1401

9 بهمن 1401 11:30

نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه سال 1401 هم برگزار شد . برخلاف نمایشگاه‌های خودرو که هرسال با تنوع کمتری چیدمان می‌شوند، به دنبال رونق گرفتن بازار موتورسیکلت و تناسب قیمت موتورسیکلت با بودجه مشتریان، نمایشگاه این محصول هم برندهای معتبرتر و مدل‌های گسترده‌تری نسبت به سال‌های پیش را شامل می‌شد.

در نمایشگاه موتورسیکلت امسال که هفته اول بهمن ماه در مجموعه شهر آفتاب برگزار شد، جای خالی بسیاری از موتورسازان بزرگ مانند نیرو موتور شیراز، نیکران موتور، جهان‌رو، دینو موتور و دیگر وارد کننده‌ها خالی بود، اما برخی رقبا با قدرت حضور داشتند. با این‌که اکثر موتورسازان مدل‌های پیشین را به نمایش گذاشته بودند، برخی مدل‌ها و برندهای تازه‌وارد به جذابیت نمایشگاه کمی افزوده بودند.

به محض ورود به سالن اول ( A-5) با غرفه کارگاه تیونینگ پرشین سیکلت روبرو می‌شدید. این کارگاه علاوه بر ساخت و تجهیزاتی مانند گارد موتورسیکلت‌های مختلف، به تولید هدرز و نصب مافلِرها نیز مشغول است. علاوه بر موتورسیکلت‌های دوئال اسپرت، استریت، کروزر و ادونچر مجهز شده به تولیدات این کارگاه یک کاوازاکی VERSYS تا دندان مسلح در این غرفه موجود بود که می‌توانست هر گوشه از دشت و دمن را برایتان به خانه تبدیل کند و ردّ سفر بر وسایل و بدنه موتور از خاطرات همراهی‌اش با راکب سخن می‌گفت!

پرشین سیکلت تولید گارد و محافظ برای بدنه و اجزای اکثر موتورسیکلت‌ها را هم برعهده دارد و تعمیرات انواع موتورسیکلت‌ها را نیز می‌پذیرد، با مراجعه به سایت  PERSIANCYCLET می‌توانید با خدماتشان بیشتر آشنا شوید.

مادو موتور

سمت راست ورودی سالن شرکت مادو موتور (آرام سیکلت) با محصول 230 خود چیدمانی جذاب از مراحل تولید این موتورسیکلت را به نمایش گذاشته بود.

تمامی مراحل مونتاژ مادو 230 از اتصال شاسی برهنه به سیستم‌های کنترلی و سیم‌کشی اولیه، نصب الکتروموتور و برق‌کشی ولتاژ بالا تا نصب سیستم فرمان و در انتها نصب قاب‌ها به صورت مجزا نمایش داده شده بود. به این صورت که از شاسی برهنه تا موتور کامل هرکدام از مراحل روی سکوهایی چیده شده بودند و نمای بی‌نظیری به غرفه این تولیدکننده موتورهای برقی ایرانی داده بودند.

این واحد تولیدی یک محصول به نام MADO 230  درسبد خود دارد، این مدل مجهز به پیشرانه الکتریکی با توان تولید 3000 وات از یک باتری 32 آمپری است و ظرفیت حمل 300 کیلوگرم را داراست، که رقم مناسبی در میان برقی‌ها به شمار می‌رود. برای دلگرمی مشتریان مادو گارانتی تعویض 6 قطعه اصلی (الکتروموتور، درایو، مبدل، شارژر، باطری و لاستیک) را از 6 ماه تا 36 را برعهده گرفته است.

موتوشو

چند غرفه پایین تر در سالن A-5 یکی از مراکز فروش قطعات مشغول بودند که نسبت به حوزه فعالیت خود ناظران زیادی را جذب کرده بودند. موتوشو (MOTOSHOW) غرفه خود را با یک کروزر هارلی، یک هوندا CB1300  و دوباره یک کاوازاکی ورسیس تجهیز شده برای سفر جذاب‌تر کرده بود.

این مرکز لوازم یدکی موتورهای خارجی را به صورت کامل تامین می‌کند و یدکی موتورسیکلت‌های کمیاب‌تری مثل ب‌ام‌و و مدناس را هم در اختیار دارد. همانطور که از غرفه پیدا بود، انواع کلاه‌های ایمنی با کیفیت مثل AGV , NEXX , SUOMY  GIVI , DMD و غیره را می‌توانید از موتوشو خریداری کنید و علاوه‌بر کلاه، لباس و پوتین موتورسواری از برندهایی مثل KOMINE , CLOVER و DAINESE هم عرضه می‌کنند. موتوشو علاوه بر روان‌کارها، محصولات شوینده و محافظ بدنه لوازم جانبی مثل کاور موتورسیکلت، محافظ و گارد، اگزوز و بلوتوث و دوربین هم ارائه می‌کند که همگی را می‌توانید در سایتشان پیدا کنید.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.

عکاس: عطاالدّین سیداخوانی

نویسنده : سیاوش رضایی

منبع : باما

دیدگاه کاربران