• هونگچي HS6

پر کردن جای خالی بین دو مدل HS5 و HS7

انتشار اولین تصاویر از هونگچی HS6

27 بهمن 1401 13:32

برند چینی هونگچی این روزها بسیار مشغول است و خودروهای الکتریکی زیادی را عرضه می‌کند. این شرکت حتی یک اتوبوس نیز ارائه داده است. هونگچی شاسی‌بلندهای خود را نیز گسترش داده و اکنون مدل HS6 را معرفی کرده است.

این خودرو درواقع جایگاهی بین هونگچی HS5 و هونگچی HS7 دارد. هونگچی HS6 یک شاسی‌بلند فول‌سایز با سه ردیف صندلی است و یک جلوپنجره غول‌پیکر با خطوط عمودی دارد. این خودرو درواقع جایگاهی بین هونگچی HS5 و هونگچی HS7 دارد. طراحی این‌شاسی‌بلند پیشرفته است و خطوط جانبی بدنه و قوس چرخ بزرگ و مشکی دارد.

در بخش عقب، یک چراغ سرتاسری با رنگ تیره دیده می‌شود که این طرح به تازگی میان خودروسازان چینی رواج پیدا کرده است. یک نوار کرومی‌ نسبتا پهن نیز در میان چراغ سرتاسری عقب دیده می‌شود. در قسمت پایینی سپر، چهار خروجی اگزوز وجود دارد.

بخش بالایی چراغ‌های جلو، با جلوپنجره یکپارچه شده‌اند. چراغ‌های اصلی در دو طرف سپر تعبیه شده‌اند. نشان قرمز رنگ شرکت هونگچی، از کاپوت تا جلوپنجره ادامه یافته است. یک نشان قرمز رنگ دیگر نیز روی گلگیرهای جلو نقش بسته است.

ابعاد این خودرو عبارت است از 4995/1960/1760 میلی‌متر با فاصله محوری 2920  میلی‌متری. وزن آن نیز به 1920 کیلوگرم می‌رسد.

هونگچی HS6

هونگچی HS6 سه ردیفه، شش و یا هفت صندلی دارد. هونگچی نسخه دو ردیفه آن را نیز ارائه می‌دهد که چهار و یا پنج صندلی دارد.

هونگچی HS6 به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ بنزینی مجهز شده و ۲۵۲ اسب‌بخار قدرت دارد. هونگچی ادعا می‌کند که حداکثر سرعت این خودرو برابر ۲۱۰ کیلومتر است. نسخه پایه HS6 دیفرانسیل جلو بوده و نسخه‌های بالاتر تمام چرخ محرک هستند.

اولین نمایش عمومی هونگچی HS6 در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۲۳، در ماه آینده خواهد بود و به‌زودی پس از آن به بازار چین عرضه می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران