• تيونينگ پورشه 911GTS توسط تک‌آرت
  • Porsche 911 GTS Tuned By Techart

قوی بود، قوی‌تر شد

پورشه 911GTS به وقت تک‌آرت

7 مرداد 1401 09:46

تیونر نامدار TechArt پکیج ارتقای جدیدی را برای پورشه 911GTS معرفی کرد. این تغییرات شامل قدرت بیشتر، بهینه‌سازی سیستم تعلیق، کیت بدنه آیرودینامیک و فضای داخلی به‌روزرسانی‌شده است.

تک‌آرت توانست قدرت را به 553 اسب‌بخار و گشتاور را به 670 نیوتن‌متر برساند.به لطف ارتقای نرم‌افزار در این پورشه، تک‌آرت توانست قدرت را به 553 اسب‌بخار و گشتاور را به 670 نیوتن‌متر برساند. در نظر داشته باشید که خروجی ویرایش استاندارد این خودرو 473 اسب‌بخار قدرت با 569 نیوتن‌متر گشتاور بوده است. این ترکیب باعث شده تا شتاب صفر تا صد 3.1 ثانیه ثبت شود که نسبت به مدل قبلی 0.3 ثانیه بهبود پیدا کرده است. سرعت نهایی نیز هم‌چنان عدد 320 کیلومتر برساعت را نشان می‌دهد.

تک‌آرت این نرم‌افزار جدید را طوری تنظیم کرده است که نیرو و گشتاور اضافی در حالت‌های اسپرت و اسپرت پلاس بیش از حالت استاندارد در دسترس باشد.

تیونینگ پورشه 911GTS توسط تک‌آرت

شرکت سیستم فنربندی قابل تنظیمی هم ارائه می‌دهد، که در قیاس با پورشه 911GTS استاندارد بین 15 تا 40 میلی‌متر برحسب حالت خاص رانندگی کاهش ارتفاع پیدا می‌کند. جالب این است که تک‌آرت با تعبیه کردن یک دکمه کاری کرده است که وقتی خودرو در پایین‌ترین حالت خود به یک مانع یا دست‌انداز می‌رسد، می‌تواند تا حدود 40 میلی‌متر بالاتر بیاید.

پکیج آیرودینامیک بدنه نیز شامل اسپلیتر جلو، رکاب‌های برجسته جانبی، اسپویلر روی لبه محفظه موتور و اصلاحات روی سپر عقب است. هم‌چنین برای بهبود انتقال جریان هوا هواکش‌های فیبر کربنی هم روی آن دیده می‌شود. این ورودی‌های هوا درمجموع 2.5 کیلوگرم سبک‌تر از مدل استاندارد شده‌اند.

تیونینگ پورشه 911GTS توسط تک‌آرت

تک‌آرت در قسمت رینگ‌ها از مدل سفارشی Formula VII خود استفاده کرده است که در محور جلو 20 و در محور عقب 21 اینچی هستند. البته مشتری می‌تواند طرح پره‌های این رینگ‌ها را سفارشی‌سازی کند.

در انتها به داخل کابین می‌رسیم. جایی که یک فرمان اسپرت با چرم آلکانترا و تزئینات جدید فیبر کربنی به چشم می‌خورد. رول‌بار نصب‌شده در داخل اتاق و کمربندهای ایمنی 6 نقطه‌ای بر اساس استانداردهای فدراسیون اتومبیلرانی FIA طراحی شده است.

دیدگاه کاربران