هرچند فراری 296GTB در حالت استاندارد هم خودروی قدرتمندی است، اما تیونر آلمانی یعنی نوویتک باز هم این سطح از عملکرد را کافی ندانسته و کوپه ایتالیایی را به مرتبهای بالاتر ارتقاء داده است.
”به لطف نصب سیستم اگزوز و توربوشارژ جدید، خروجی سامانه هیبرید به 856 اسببخار رسیده است.“ظاهراً تمرکز نوویتک بر تحولات فنی قرار داشته به همین دلیل، تغییر ظاهر فراری 296GTB به رینگهای چند پره Vossen محدود شده است. این رینگها که با ابعاد 21 و 22 اینچ در محورهای جلو و عقب نصب شده، به طور انحصاری برای این مدل طراحی و به خوبی با کاهش 3.3 سانتیمتری ارتفاع بدنه فراری 296GTB هماهنگ شده است.
البته نوویتک اعلام نموده که در حال طراحی مجموعهای از قطعات برای تزئین بدنه فراری 296GTB است، که جزئیات فیبرکربن و چندین طرح مختلف برای رینگها را به همراه خواهد داشت.
فراری 296GTB به صورت استاندارد به سامانه هیبرید متشکل از پیشرانه 3 لیتری توئین توربوشارژ V6 با 654 اسببخار قدرت و موتور برقی با 164 اسببخار قدرت مجهز شده است، که در مجموع، 818 اسببخار قدرت در اختیار این کوپه ایتالیایی قرار میدهد.
همانطور که حدس میزنید، خروجی موتور برقی بدون تغییر مانده درحالیکه به لطف نصب سیستم اگزوز و توربوشارژ جدید، خروجی سامانه هیبرید به 856 اسببخار رسیده است.
نوویتک از اعلام قیمت برای نسخه تقویت شده فراری 296GTB خودداری نموده، اما امکان ثبت سفارش از طریق وب سایت این شرکت فراهم شده است.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : motor1.com