• رالي تهران ديزين 1402

رالی تور خانوادگی مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و

رالی گردشگری خانوادگی تفریحی تهران 1402

12 آذر 1402 13:59

رالی تور خانوادگی مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و

آذر 1402: طبق روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، تور رالی خانوادگی مرسدس بنز و ب‌ام‌و، با عنوان «رالی تور تهران- کاسپین» در روزهای پنجشنبه 16 و جمعه 17 آذر 1402 از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران، کلوپ مرسدی بنز و کلوپ درسمی ب ام و ایران، برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این رویداد، روز پنجشنبه آینده تهران را ترک کرده و با عبور از مسیرهای گردشگری و تفریحی به سوی نمک آبرود و هتل پارسیان خزر حرکت خواهند کرد.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی کشور، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، ترویج سفرهای مسئولانه و کم خطر، معرفی جاذبه ها و مسیرهای گردشگری کشور از مهمترین اهداف برگزاری رالی تور خانوادگی گردشگری «مرسدس بنز» و «ب ام و» ایران، است.

علاقمندان به آگاهی از برنامه ها و رویدادهای اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحه کانون در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/taci.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.

رالی تفریحی تهران متین‌ آباد: مهر 1402

مهر 1402: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی را با شعار «ما با طبیعتیم» به مدت دو روز در مسیر تهران- متین آباد- تهران، برگزار می کند.

این رویداد در روز پنجشنبه مورخ 27 مهر ماه 1402 در سه کلاس همگانی، پیشرفته و کلاسیک و از محل مجموعه ایران مال تهران آغاز می شود. شرکت کنندگان در این رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی، در روز 26 مهر در جلسه توجیهی و آموزشی حضور یافته و با اصول و روش های نقشه خوانی، مسیریابی، ثبت امتیاز در ایستگاه های کنترل، مهارت های رانندگی ایمن، نشان ها و نمادهای نقشه و … آشنا خواهند شد. شرکت‌کنندگان در کمپ کویری متین آباد در استان اصفهان، اقامت داشته و خط آغاز روز دوم رالی نیز همین کمپ است.

روی تصویر کلیک کنید

این نوع رالی ها به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می شوند؛ بنابراین ملاک انتخاب برترین ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت های مختلف و میزان مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی است.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد، می توانند تا تاریخ  20 مهر ماه به پایگاه اطلاع رسانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir/rally مراجعه و برای هماهنگی بیشتر با شماره تلفن های 09122300744 و 66755591-021 (داخلی 3) تماس حاصل کنند.

رالی گردشگری تهران ساری: شهریور 1402

مرداد 1402: به گزارش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، رالی تفریحی تهران ساری، روز پنج شنبه 9 شهریور ماه 1402 با هدف ترویج سفرهای مسئولانه و ایمن، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه فرهنگ رانندگی ایمن و حفاظت از محیط زیست و همچنین معرفی مسیرهای جدید گردشگری در ایران، از مجموعه اراضی عباس آباد در تهران به مقصد ساری آغاز می شود.

مهلت ثبت نام در رالی تور گردشگری تهران- ساری تا پایان روز یکشنبه مورخ 5 شهریور خواهد بود. علاقه مندان می توانند در زمان تعیین شده به نشانی اینترنتی www.taci.ir/rally مراجعه و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند.

روی تصویر کلیک کنید

رالی تور گردشگری تهران- ساری روز جمعه 10 شهریور ماه با معرفی برگزیدگان در منطقه بادله ساری به پایان خواهد رسید. از آنجایی که این رالی، یک رویداد گردشگری شناخته می شود، ملاک انتخاب برترین ها، کمترین امتیاز منفی ثبت شده توسط داوران مستقر در ایستگاه های کنترل، میزان رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و محاسبات دقیق به منظور رسیدن به موقع به ایستگاه ها و ... خواهد بود.

رالی تفریحی تهران دیزین: خرداد 1402

زمان برگزاری هشتیمن دوره رالی گردشگری، خانوادگی تهران دیزین، از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام شد. این رالی تور، روز پنجشنبه مورخ 4 خردادماه 1402، از تهران آغاز می‌شود و روز جمعه در منطقه گردشگری دیزین نیز به پایان خواهد رسید.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد (که در سه سطح کلاسیک، همگانی و پیشرفته برگزار می‌شود) می‌توانند تا تاریخ 30 اردیبهشت 1402 به نشانی اینترنتی taci.ir/rally مراجعه نموده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 09122300744 و 66755591-021 (داخلی 3) تماس حاصل کنند.

از آنجایی که این رالی، یک رویداد گردشگری شناخته می‌شود، ملاک انتخاب برترین‌ها، کمترین امتیاز منفی ثبت شده توسط داوران، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت‌های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و ... خواهد بود.

روی تصویر کلیک کنید

توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی و کلاسیک، معرفی خودروهای تاریخی به عنوان بخشی از ظرفیت های میراث صنعتی و فرهنگی کشور، توسعه سفرهای مسئولانه و ایمن و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

رالی خانوادگی تهران دیزین: اردیبهشت 1402

هفتمین دوره رالی گردشگری تهران دیزین، روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه 1402 برگزار گردید. در این رالی، که گردهمایی اولیه و شروع حرکت خودروهای آن از پیست آزادی تهران شروع شده بود، انواع خودروهای کلاسیک آسیایی، اروپایی و آمریکایی حضور داشتند.

رالی تهران دیزین 1402

درمیان کلوپ آلمانی‌ها، با اینکه مدل‌های معماری و دانشجویی، حضور پررنگی در خانواده مرسدس‌بنز داشتند ولی همه نگاه‌ها، معطوف به اتاق پاگودا شده بود. باواریایی‌ها نیز عمدتا با سری3 و سری5 آمده بودند اما گل سرسبدشان، چندین مدل 2002 بود که در شرایط بسیار خوبی نگهداری شده‌اند. در کنار بنز و ب‌ام‌و، مدل‌های فولکس بیتل نیز جلوه بی‌نظیری به رژه خودروها می‌دادند.

اما هرچقدر که کلوپ آلمانی‌ها شلوغ بود، کلوپ آمریکایی‌ها نیز پرتعداد حاضر شده بودند. به خصوص در خانواده شورورلت که اکثر مدل‌های معروف و کلاسیک این خانواده به چشم می‌خورد؛ از کامارو و بلیزر بگیرید تا کوروت. خانواده پونتیاک نیز عمدتا با مدل ترنس‌ام آمده بودند. نکته‌ای که در میان آمریکایی‌ها جلب توجه می‌کرد، حضور خانواده فورد موستانگ در انواع نسل‌هایش بود. تویوتا، مینی، هوندا و انواع پیکان، از جمله کلاسیک‌های دیگری بودند که در این دوره از رالی تهران دیزین شرکت کردند.

نویسنده : مرتضی برجسته

دیدگاه کاربران