• گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • کلوپ بليزر ايران
  • رالي گردشگري ايران
  • رالي گردشگري تفريحي
  • گردهمايي پيکان
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران
  • گردهمايي کلوپ هاي خودرويي ايران

19 خرداد: همایش بزرگ خودروهای کلاسیک

گردهمایی کلوپ خودرویی ایران 1402 (مکان و زمان)

16 خرداد 1402 12:29

گردهمایی خودروهای کلاسیک در تهران: خرداد 1402

با اعلام فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، دومین همایش سالانه خودروهای کلاسیک، روز جمعه مورخ 19 خردادماه 1402 از ساعت 15 لغایت 19 در محل پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران، برگزار می‌گردد.

روی تصویر کلیک کنید

مالکان خودروهای کلاسیک، فقط با هماهنگی قبلی و حداکثر تا ساعت 16 روز جمعه، امکان ورود به این همایش را دارند. ضمن اینکه ورود خودروهای قدیمی با سن کمتر از 30 سال نیز ممنوع است.

علاقمندان جهت شرکت در این گردهمایی، باید از سامانه ملی فدراسیون، جهت خرید اینترنتی بلیت اقدام کنند. همچنین توجه داشته باشید که خرید بلیت، برای اعضا سامانه فدراسیون، با تخفیف 50 درصدی همراه بوده اما برای سایر افراد،دارای تخفیف 30 درصدی است.

جشن 56 سالگی پیکان در تهران: اردیبهشت 1402

با اعلام فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و با حمایت کلوپ پیکان ایران، گردهمایی خودروهای پیکان به مناسبت 56 سالگی تولید پیکان در ایران، روز جمعه 22 اردیبهشت‌ماه 1402 ساعت 15 الی 18 و در محل پیست آزادی تهران برگزار می‌شود.

روی تصویر کلیک کنید

تماشاچیان جهت بازدید، باید از طریق سامانه ملی اتومبیلرانی، نسبت به تهیه بلیط اینترنتی (با تخفیف 30 درصدی برای افراد عادی و تخفیف 50 درصدی برای اعضا) اقدام کنند. همچنین علاقمندانی که تمایل به حضور با خودروی‌شان در این گردهمایی را دارند، باید با هماهنگی قبلی و از طریق تماس با شماره 09121888085 اقدام کنند.  

گردهمایی کلوپ کمپینگ در تهران: اردیبهشت 1402

خودروهای کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همزمان با عید سعید فطر گردهم می آیند. این همایش، روزهای 2 و 3 اردیبهشت 1402 با حضور بیش از 200 دستگاه از خودروهای کمپر و کاروان عضو کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در محوطه مجموعه فرهنگی گردشگری برج میلاد تهران برگزار می شود.

روی تصویر کلیک کنید

کمپرها و کاروان های شرکت کننده در رالی گردشگری "پیک های پیام آور نوروز" که همزمان با سال نو در مسیر ایران، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان برگزار شد، در روز پایانی این رالی بین المللی، با حضور در برج میلاد در پنجمین همایش کشوری کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ نیز مشارکت خواهند داشت.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، معرفی این نوع وسیله های نقلیه به عنوان بخشی از ظرفیت و زیرساخت گردشگری، توسعه سفرهای مسئولانه و ایمن و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است. شرکت در این همایش برای عموم بازدیدکنندگان آزاد و رایگان است.

رالی کلوپ فولکس واگن در شیراز: فروردین 1402

رالی تور بهاره باشگاه فولکس واگن شیراز با همکاری کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار می شود. این رویداد که به همت انجمن وسایل نقلیه تاریخی و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس برگزار می شود، روز پنجشنبه 31 فروردین 1402 از شهر شیراز آغاز شده و تا روز یکشنبه 3 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

روی تصویر کلیک کنید

رالی تور گردشگری فولکس واگن های شیراز به مدت 4 روزه پس از عبور از مناطق گردشگری، تاریخی و طبیعی مسیر و بازدید از جاذبه های شهرهای شیراز، بوشهر و دلوار، روز سوم اردیبهشت به این پیمایش پایان خواهد داد.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی و کلاسیک، معرفی خودروهای تاریخی به عنوان بخشی از ظرفیت های میراث صنعتی و فرهنگی کشور، توسعه سفرهای مسئولانه و ایمن و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

رالی گردشگری سافاری در ماکو: بهمن 1401

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو، رالی گردشگری زمستانه ویژه خودرو‌های سافاری را برگزار می‌کند. این رویداد در تاریخ 29 بهمن 1401 همزمان با برگزاری اولین جشنواره زمستانی منطقه آزاد ماکو با حضور 50 دستگاه خودرو دو دیفرانسیل و 100 نفر شرکت کننده از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، منطقه آزاد ماکو، قزوین، البرز و تهران برگزار می‌شود.

روی تصویر کلیک کنید

این رالی از ماکو آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان در مدت 5 ساعت با گذر از حدود 250 کیلومتر مسیر کوهستانی از آبشار‌های فصلی، اماکن گردشگری و تاریخی مسیر بازدید کرده و در پایان مسیر به منطقه مرزی بازرگان که مقصد نهایی رالی گردشگری زمستانه سافاری است، خواهند رسید.

در حاشیه این رالی رویداد‌های گردشگری پروازی، اسکی، کنسرت موسیقی و ... اجرا و در پایان به تیم‌های برتر شرکت کننده، جوایز و لوح‌های یادبود اهداء خواهد شد.

رالی گردشگری تهران ساری: بهمن 1401

به مناسبت هشتادوهشتمین سالگرد تاسیس کانون جهانگردی و اتومبلیرانی ایران، رالی تفریحی - خانوادگی تهران شمال (به مقصد ساری) در مسیر رفت و برگشت و در دو کلاس پیشرفته و همگانی، در روزهای 19 لغایت 21 بهمن‌ماه 1401 برگزار می‌شود. در همین راستا، روز سه شنبه 18 بهمن، کلاس آموزش نقشه خوانی، در محل اراضی عباس آباد، برگزار شده و نکات ایمنی و آموزشی به شرکت کنندگان ارائه می‌گردد.

این رالی سه روزه، از سه شنبه 19 بهمن، از محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران و در حاشیه برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، با حضور یکصد تیم از سراسر کشور آغاز می‌گردد. مسیرهای حرکت در نقشه های طراحی شده توسط تیم فنی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مشخص شده است و شرکت کنندگان باید مسیر 700 کیلومتری رالی را طی کنند.

روی تصویر کلیک کنید

ملاک انتخاب برترین ها، کمترین امتیاز منفی ثبت شده توسط داوران، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد رانندگان در موقعیت‌های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و ... خواهد بود. مراسم اعلام نتایج نیز روز جمعه 21 بهمن 1401 برگزار و سه تیم در کلاس همگانی و همچنین سه تیم در کلاس پیشرفته، به عنوان برترین‌های این رالی معرفی خواهند شد.

تور تفریحی کلوپ بلیزر: شهریور 1401

با اعلام کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با حمایت انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایرانی، تور تفریحی کلوپ بلیزر ایران ویژه شهریورماه 1401 برگزار می‌گردد.

روی تصویر کلیک کنید

این تور تفریحی که اعضای کلوپ بلیزر از سراسر کشور به همراه خانواده‌های‌شان می‌توانند در آن حضور داشته باشند، از روز چهارشنبه 9 شهریورماه 1401 آغاز شده و در روز جمعه 11 شهریورماه نیز به پایان می‌رسد. مکان برگزاری نیز مازندران و جاده هراز (ضلع شمالی قله دماوند) خواهد بود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین جهت شرکت در تور تفریحی کلوپ بلیزر، می‌توانند با آقای نصیری به شماره 09113111762 در تماس باشند.

گردهمایی کلوپ سافاری: مرداد 1401

با اعلام کمیته تورینگ و سافاری فدراسیون، همایش بزرگ خودروهای کمپر، کاروان، سافاری و موتورسیکلت‌های ادونچر در مردادماه 1401 برگزار می‌شود.

گردهمایی کلوپ سافاری، کمپر و کاروان
روی تصویر کلیک کنید

زمان دقیق برگزاری این همایش، روز جمعه 7 مردادماه بوده و ساعت برگزاری آن نیز از 10 صبح شروع شده و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت. محل گردهمایی خودروهای سافاری نیز در دور دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران خواهد بود. علاقمندان جهت بازدید از خودروها باید از طریق سامانه ملی فدراسیون، بلیت اینترنتی خریداری کنند.

رالی تفریحی تهران دیزین: تیر 1401

با اعلام کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، مرحله جدید رالی تفریحی، خانوادگی و گردشگری تهران دیزین در تیرماه برگزار می‌گردد. رالی تهران دیزین، در سه گروه همگانی، پیشرفته و کلاسیک بوده و شرکت‌کنندگان تا روز دوشنبه 27 تیرماه 1401 برای ثبت نام، فرصت دارند. 

رالی تفریحی تهران دیزیت تیرماه 1401
برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

ثبت نام رالی تهران دیزین از طریق سامانه اینترنتی کلوپ ایران رالی انجام شده و حضور در جلسه توجیهی جهت تکمیل مراحل ثبت نام نیز برای ثبت‌نام‌کنندگان الزامی خواهد بود. همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02166755591 داخلی 3 در تماس باشند. این مرحله از رالی تهران دیزین، در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 30 و 31 تیرماه 1401 برگزار می‌شود.

گردهمایی کلوپ سافاری در تهران

گردهمایی کلوپ سافاری خرداد 1401
برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

با اعلام کمیته تورینگ و سافاری و با حمایت فدراسیون، گردهمایی بزرگ تورینگ، سافاری، کمپینگ و موتورسیکلت‌های ادونچر، روز جمعه 20 خردادماه 1401 در پیست آزادی تهران برگزار می‌شود.

زمان ورود خودروها به این گردهمایی از ساعت 14 تا 16 بوده اما همایش اصلی، از ساعت 16 شروع شده و تا ساعت 20 نیز ادامه دارد. همچنین بازدید برای عموم، فقط با تهیه بلیت اینترنتی و از طریق سامانه ملی فدراسیون امکان‌پذیر است.

گردهمایی کلوپ بلیزر در گیلان

برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

با اعلام کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، گردهمایی «کلوپ بلیزر ایران» به همراه تور خانوادگی، روزهای 18 لغایت 20 خردادماه 1401 برگزار می‌شود. این گردهمایی در منطقه دریاچه ویستان، بره‌سر واقع در رودبار گیلان برگزار خواهد شد. از علاقه‌مندان جهت حضور در این گردهمایی، خواسته شده تا برای کسب اطلاعات بیشتر، با آقای نصیری به شماره موبایل 09113111762 در تماس باشند.

گردهمایی روز فولکس واگن در ایران

هشتمین گردهمایی «روز فولکس واگن ایران»، با حمایت انجمن وسایل نقلیه تاریخی کانون جهانگردی و اتومبلیرانی ایران، روز جمعه 30 اردیبهشت‌ماه 1401 و به طور همزمان در شش شهر مختلف کشورمان برگزار می‌شود.

    برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

    زمان و مکان گردهمایی کلوپ فولکس به شرح زیر است:

    • گردهمایی تهران: ایران مال؛ از ساعت 12 لغایت 15
    • گردهمایی شیراز: ارگ کریمخان؛ از ساعت 16 لغایت 19
    • گردهمایی اصفهان: سیتی سنتر؛ از ساعت 17 لغایت 19
    • گردهمایی مشهد: هلت هما؛ از ساعت 17 لغایت 19
    • گردهمایی یزد: هتل صفائیه؛ از ساعت 17 لغایت 19
    • گردهمایی تبریز: موزه خودرو کلاسیک؛ از ساعت 12 لغایت 15

    گردهمایی کلوپ رنو 5 در تهران

    با اعلام کمیته کلاسیک فدراسیون، گردهمایی «جشن 50 سالگی رنو 5» و همزمان با همایش سراسری کمیته کلاسیک، روز جمعه 30 اردیبشهت‌ماه 1401 از ساعت 15 لغایت 20 در مجموعه پیست آزادی تهران برگزار می‌شود.

    برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

    گردهمایی خودروهای کلاسیک در تهران

    برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

    با اعلام کمیته کلاسیک فدراسیون، همایش «فراگیر خودروهای کلاسیک» روز جمعه 30 اردیبهشت‌ماه در محل پیست آزادی تهران برگزار می‌شود. این گردهمایی از ساعت 15:30 لغایت 20 بوده و خودروهای کلاسیک، به شرطی که بالای 30 سال باشند و دچار مشکلات ظاهری و فنی نباشند، نیز امکان حضور در آن را خواهند داشت.

    گردهمایی کلوپ پیکان در تهران

    برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

    با حمایت انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران و به مناسبت 55 سالگی پیکان در ایران، گردهمایی بزرگ «کلوپ ملی پیکان» در تاریخ 23 اردیبهشت 1401 برگزار می‌شود. علاقمندان شرکت در این گردهمایی خودرویی، می‌توانند از ساعت 14 لغایت 17 در پیست بین‌المللی آیلند تهران (واقع در آزادراه تهران ساوه) حضور داشته باشند.

    گردهمایی کلوپ ب ام و در تهران

    با همکاری کمیته کلاسیک فدراسیوت و کلوپ رسمی BMW در ایران، همایش بزرگ «ب‌ام‌و کلاسیک» در روز جمعه 23 اردیبهشت‌ماه 1401 و از ساعت 15:30 لغایت 20 در پیست آزادی تهران برگزار می‌شود.

    برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

    گردهمایی خودروهای اسپرت در تهران

    با اعلام باشگاه خودروهای شهری ایران، نخستین همایش ملی «خودروهای اسپرت شهری و سیستم صوتی» با حمایت کانون جهانگردی و شرکت ووفر، روز جمعه 16 اردیبهشت 1401 و از ساعت 15 لغایت 19 در مجموعه سرزمین ایرانیان (پیست آیلند) برگزار می‌شود.

    »» پوستر گردهمایی خودروهای اسپرت ««

    گردهمایی کمپینگ و کاروانینگ در شیراز

    برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

    با اعلام کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با حمایت شرکت آرین دیزل پایا، چهارمین گردهمایی «کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ 13 و 14 اردیبهشت‌ماه 1401، برای نخستین‌بار در مثلث گردشگری ایران (استان‌های یزد، اصفهان و فارس) و در محل پردیس تاریخی تخت جمشید، برگزار می‌گردد.

    گردهمایی کلوپ بنز در تهران

    برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

    با اعلام کلوپ بنز و با حمایت کانون جهانگردی و اتومبلیرانی، اولین گردهمایی «خودروهای مرسدس بنز کلاسیک» در روز جمعه 9 اردیبهشت‌ماه 1401 از ساعت 17:30 لغایت 20:30 در محل گذر فرهنگی گردشگری عباس‌آباد تهران برگزار می‌شود. این گردهمایی فقط برای مرسدس‌هایی است که تولید آنها قبل از سال 2000 میلادی باشد.

    گردهمایی خودروهای تاریخی در بوشهر

    برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

    انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران برای گرامیداشت روز ملی بوشهر، گردهمایی «خودروهای تاریخی و سافاری» را در روز جمعه 20 اسفندماه 1400 راس ساعت 17 و در محل مدرسه تاریخی سعادت، در استان بوشهر، برگزار می‌کند. در این مراسم، بیش از 50 خودروی ارزشمند حضور خواهند داشت.

    گردهمایی خودروهای کلاسیک در اصفهان

    برای مشاهده پوستر، روی تصویر کلیک کنید

    با اعلام انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران، همایش «خودروهای کلاسیک»، روز جمعه 20 اسفندماه 1400 از ساعت 10 صبح لغایت 13:30 برگزار می‌شود.

    این گردهمایی در مجموعه سیتی‌سنتر اصفهان (واقع در اتوبان شهید دستجردی) تشکیل خواهد شد.

    دیدگاه کاربران