• آپشن‌هاي سفارشي مرسدس AMG S
  • آپشن‌هاي سفارشي مرسدس AMG S
  • آپشن‌هاي سفارشي مرسدس AMG S
  • آپشن‌هاي سفارشي مرسدس AMG S
  • آپشن‌هاي سفارشي مرسدس AMG S
  • آپشن‌هاي سفارشي مرسدس AMG S
  • آپشن‌هاي سفارشي مرسدس AMG S

تنوعی از طرح و نقش

معرفی آپشن‌های سفارشی مرسدس-آام‌گ S

10 اردیبهشت 1402 16:50

مشتریان مرسدس بنز S کلاس همواره با انبوهی از گزینه‌­ها برای سفارش روبرو هستند، از جمله طیف وسیعی از پیشرانه‌­ها که تا نیروگاه 12 سیلندر برای می‌باخ S680 ادامه می‌­یابد.

مرسدس بنز قصد دارد با افزایش تنوع رنگ‌های قابل سفارش برای تزئین بدنه و کابین، بخش Manufaktur را به رقیبی برای برنامه شخصی­‌سازی محصولات ب ام و یعنی Individual تبدیل کند.اما گذشته از محصول می‌باخ، مشتریان نسخه AMG از S کلاس هم اکنون با انتخاب‌های جدید مواجه هستند به نحوی که اکنون امکان سفارش S63 ای-پرفورمنس با رنگ سبز زیتونی متالیک بدنه و روکش زرد و مشکی داخلی، فراهم شده است.

رنگ‌های متالیک قرمز Rubellite، خاکستری گرافیت و آبی Mystic، دو رنگ روغنی آبی Vintage و خاکستری Silicon و دو پوشش مات طلایی Kalahari Magno و مشکی Night Mango را می­‌توان با پرداخت 1.428 تا 7.021 یورو سفارش داد.

در تصاویر رسمی، کابین مرسدس S63 ای-پرفورمنس با روکش چرم ناپا با دوخت الماسی و نشان AMG روی پشت‌­سری ردیف جلو دیده می­‌شود. برای روکش کنسول میانی، فرمان، زیرآرنجی و پوشش داخلی درها نیز از چرم ناپا استفاده شده، ضمن ­این‌که کفپوش‌های ضخیم مشکی رنگ نیز با چرم ناپا دوردوزی شده است.

تمام موارد مذکور بخشی از پکیج Interior است، که برای کابین S کلاس AMG درنظر گرفته شده و البته موارد دیگری شامل نورپردازی پوشش داخلی درها با لوگوی AMG را نیز به همراه دارد.

آپشن‌های سفارشی مرسدس AMG S

یکی از رنگ‌های آبی yacht، قهوه‌­ای truffle، قهوه‌­ای nut، زرد روغنی یا سفید deep را می‌­توان به همراه مشکی برای تزئین کابین این سدان لوکس سفارش داد. صرف‌نظر از ترکیب رنگ، نوار کرومی روی داشبورد با عبارت Manufaktur به صورت دست‌­نویس در تمام مدل‌ها نصب خواهد شد.

شرکت مرسدس بنز قصد دارد با افزایش تنوع رنگ‌های قابل سفارش برای تزئین بدنه و کابین، بخش امکانات سفارشی محصولات خود یعنی Manufaktur را به رقیبی برای برنامه شخصی­‌سازی محصولات ب ام و یعنی Individual تبدیل کند.

تمام موارد سفارشی که در این مطلب معرفی شد، با پرداخت مبلغ تعیین شده به قیمت پایه 208,392 یورو مرسدس S63 ای-پرفورمنس، اضافه خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران