• تريم Azure براي بنتلي 2024 کانتيننتال GT فلايينگ اسپور

کانتیننتال GT و فلایینگ اسپور، لوکس‌تر از قبل

معرفی تریم Azure برای دو محصول بنتلی

11 اردیبهشت 1402 11:45

به تازگی خبرهایی مبنی بر استفاده از مواد بازیافتی در برخی محصولات بنتلی با مدل 2024، در رسانه­‌ها انتشار یافته ولی خودروساز بریتانیا فعلا به معرفی تریم Azure برای دو مدل کانتیننتال GT و فلایینگ اسپور، اکتفا کرده است.

بنتلی تریم Azure برای دو مدل کانتیننتال GT و فلایینگ اسپور را معرفی کرده است، تا آن‌ها لوکس‌تر از قبل باشندبیشترین توجه تریم Azure به کوپه لوکس معطوف شده است، چراکه جلوپنجره با اجزای عمودی، رینگ‌های 22 اینچی ده پره برای هر دو نسخه کوپه و روباز یعنی GT و GTC ارائه شده است. بنتلی اعتقاد دارد که با اضافه شدن این دو مورد به کانتیننتال، این خودرو اکنون با سایر اعضای خانواده Azure هماهنگی دارد.

بنتلی فلایینگ اسپور در هر دو تریم اسپید و S با تریم Azure به جلوپنجره با اجزای ماتریسی، تریم خاکستری برای برخی اجزای بدنه (سفارشی) و فرش‌های 100 درصد پشمی مجهز شده است.

استفاده از آلومینیوم صیقل خورده در تزئین نمای جلو و جانبی، ویژگی دیگر کانتیننتال GT و فلایینگ اسپور در تریم Azure است. این روکش تحت پروسه چندمرحله­‌ای و برای ایجاد تاثیر بصری سه بعدی انجام شده است، ضمن ­این‌که یک رنگ جدید به نام آبی Topaz هم برای بدنه این دو خودرو قابل سفارش خواهد بود.

براساس اعلام بنتلی، کفپوش این خودروها از نایلون بازیافتی ساخته شده است، که البته از نظر کیفیت و عملکرد با نمونه­‌های قبلی تفاوتی ندارد.

هرچند این دو خودرو با مدل 2024 معرفی شده‌­اند، اما چهره کانتیننتال GT حاضر در تصاویری با نمونه‌­ای که مدتی پیش با روکش استتاری مشاهده شده، تفاوت دارد. نمای جلو و البته چراغ‌های جلو در آن خودروهای آزمایشی با کمی تغییر همراه بود، بنابراین بنتلی قصد دارد تریم Azure را برای مدل فعلی ارائه کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران