• بازگشت لانچيا دلتا به مسابقات رالي
  • بازگشت لانچيا دلتا به مسابقات رالي
  • بازگشت لانچيا دلتا به مسابقات رالي
  • بازگشت لانچيا دلتا به مسابقات رالي

احیای خودروی قهرمان با موتورهای برقی

بازگشت لانچیا دلتا به مسابقات رالی

16 خرداد 1402 13:02

لانچیا دلتا Evo-e RX الکتریکی قرار است در مسابقات قهرمانی رالی کراس جهانی 2023 FIA توسط تیم Special ONE Racing به کار گرفته شود. این خودرو از مدل دلتا انتگرال با رنگ مارتینی الهام گرفته است. خودروها توسط دو راننده قهرمان Sebastien Loeb و Guerlain Chicherit رانده می‌شوند.

شرکت Chicherit’s GCK Motorsport مدل دلتا Evo-e RX را زنده کرده است. این هاچ‌بک برقی یک جفت موتور الکتریکی دارد، که هرکدام ۳۳۱ اسب‌بخار قدرت دارند.شرکت Chicherit’s GCK Motorsport مدل دلتا Evo-e RX را زنده کرده است. این هاچ‌بک برقی یک جفت موتور الکتریکی دارد، که هرکدام ۳۳۱ اسب‌بخار قدرت دارند. جمع خروجی آن‌ها به ۶۶۲ اسب‌بخار می‌رسد. نیروی تولید شده به این خودرو کمک می‌کند، تا در عرض ۱.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد.

مدل Evo-e RX نسبت‌های مشابهی با لانچیایی اصلی دارد. اما ظاهر آن تهاجمی‌تر و عریض‌تر است. رنگ مارتینی و چراغ‌های LED جلوه زیبا و مدرنی به آن بخشیده‌اند.

سباستین لوب، برای اولین بار طی چهار سال گذشته به سطح بالای مسابقات رالی کراس باز می‌گردد. لوب گفته از نسلی هست که با دیدن پیروزی‌های لانچیا دلتا در مسابقات رالی بزرگ شده است. وی این خودرو را در دسامبر گذشته تست کرده و ویژگی‌های دینامیکی آن توجه او را سریعا جلب کرده است. او به این پروژه بسیار ایمان دارد.

بازگشت لانچیا دلتا به مسابقات رالی

برای فصل ۲۰۲۳، ماشین دوم به خط تولید اضافه شده و این دومین نمونه‌ای است، که توسط لوب رانده می‌شود. فصل ۲۰۲۳ همین آخرهفته در پرتغال آغاز خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران