• شورولت کامارو ZL1 نسخه Garage 56

ادای احترام به پیروزی در مسابقات لمان

معرفی شورولت کامارو ZL1 نسخه Garage 56

20 خرداد 1402 14:03

ظاهرا شورولت کامارو در آخرین ماه‌های حیات خود نیز قصد ندارد از خط و نشان کشیدن برای رقبا دست بردارد.  پس از نسخه Collector’s Edition، اکنون نوبت به یک مدل ویژه دیگر با لقب Garage 56 رسیده است، که به مناسبت ادای احترام به پیروزی کامارو ZL1 در مسابقات 24 ساعته لمان تولید می‌­شود.

نسخه Garage 56 به مناسبت ادای احترام به پیروزی کامارو ZL1 در مسابقات 24 ساعته لمان تولید می‌­شود.شورولت کامارو ZL1 در نسخه گاراژ 56 با تغییرات ظاهری فراوان همراه شده است، که رنگ آبی Riptide و نقش گرافیکی در همان اولین نگاه جلب نظر می‌کند.

نوار سفید با حاشیه طلایی، نشان Garage 56 روی گلگیرهای جلو، نام Hendrick Motorsports روی ستون‌ها و سپر جلو با شباهت به مدل مسابقه‌­ای، لوگوی NASCAR 75th  روی کاپوت و همچنین طرح نواری و ستاره‌­ای روی کاپوت و سقف، شباهت این مدل با خودروی مسابقه‌­ای را تکمیل می­‌کند.

روکش آینه­‌های جانبی و درپوش باک با مشکی تزئین شده است، که دومی جزئیات فیبرکربنی نیز به همراه دارد. علاوه بر این‌ها، می­‌توان نشان NASCAR روی شیشه جلو، استیکرهای Goodyear روی هلالی چرخ‌های جلو و شماره 24 روی درها را نیز برای این خودروها سفارش داد.

در فضای کابین هم می‌­توان نشان‌های Garage 56 را روی فرمان و کفپوش‌ها مشاهده کرد.

شورولت کامارو ZL1 گاراژ 56 به پیشرانه 6.2 لیتری 8 سیلندر LT4 مجهز شده است، که 650 اسب­‌بخار قدرت و 880 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. تایرهای ایگل F1 سوپرکار ساخت گودیر، چسبندگی لازم برای پایداری این کوپه قدرتمند را فراهم خواهد کرد.

شورولت قصد دارد تنها 56 دستگاه از کامارو ZL1 گاراژ 56 را تولید و این خودروها را فقط در ایالات متحده عرضه کند. فروش این خودروها از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد. انتظار داریم که قیمت نیز در زمان نزدیک به شروع فروش اعلام شود. توجه داشته باشید که قیمت نسخه Collector’s Edition از شورولت کاماروZL1 ، 88,690 دلار تعیین شده است.

بد نیست بدانید که شورولت کامارو ZL1 گاراژ 56 در تاریخ دهم ژوئن در مسابقات لمان هم حاضر می‌­شود. این مسابقات در همان روز و در ساعت 10 صبح به وقت محلی آغاز خواهد شد.

شورولت با حذف پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ، پیشرانه V6 با 335 اسب‌­بخار قدرت را به پیشرانه پایه برای کامارو 2024 تبدیل کرده است. در ژانویه 2024 هم تولید این خودروی کوپه به پایان می­‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما دنبال کنید.

دیدگاه کاربران