• منهارت تيونينگ ب‌‌ام‌‌و M3 تورينگ‌
  • منهارت تيونينگ ب‌‌ام‌‌و M3 تورينگ‌
  • منهارت تيونينگ ب‌‌ام‌‌و M3 تورينگ‌

افزایش قدرت تا 641 اسب‌بخار

تیونینگ ب‌ ام‌ و M3 تورینگ‌ توسط منهارت

30 خرداد 1402 14:30

منهارت، شرکت تیونینگ آلمانی، ب‌ ام‌ و M3 تورینگ‌ را مورد بازبینی و تغییر قرار داده است، تا یک استیشن‌ واگن سریع با خروجی ۶۴۱ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این یک ارتقای سبک محسوب می‌شود؛ زیرا خروجی نسخه استاندارد آن ۵۰۳ اسب‌بخار قدرت دارد.

تغییرات منهارت یک استیشن‌ واگن سریع با خروجی ۶۴۱ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کرده است.بهبود قدرت، بخشی از واحد کنترل MHtronik منهارت است‌. یک اگزوز اصلاح شده نیز نصب شده، که منهارت آن را از شرکت Remus تهیه کرده و لوله‌های اسپرت آن از HJS است. سیستم تعلیق آن بهینه شده و اکنون قطعات قابل تنظیم ارتفاع H&R دارد.

رینگ‌های Yido Performance آن در بخش جلو ۲۰ و در بخش عقب ۲۱ اینچی هستند. این رینگ ها با روکش مشکی پوشیده شده‌اند و دو پره از هرکدام آبی رنگ است.

بدنه خودرو به رنگ آبی روشن درآمده و با تزئینات مشکی کامل می‌شود. کاپوت خودرو از مدل M4 CSL گرفته شده است. علاوه بر آن، ورودی‌های هوا دیده می‌شود. قاب آینه‌های جانبی برگرفته از پکیج Mکربن ب‌ ام‌ و است.

منهارت تیونینگ ب‌‌ام‌‌و M3 تورینگ‌

منهارت در فضای داخلی خودرو نیز دست برده و با چراغ‌های LED، یک سقف کهکشانی را ساخته است. نشان منهارت در میانه فرمان جای گرفته است.

شرکت ب‌‌ ام‌ و تحویل M3 تورینگ را در دسامبر ۲۰۲۲ آغاز کرد. این مدل در اروپا، آسیا و استرالیا در دسترس است و هیچ برنامه‌ای برای فروش آن در آمریکا وجود ندارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران