• جي‌ام‌سي کنيون AT4X AEV اديشن
  • جي‌ام‌سي کنيون AT4X AEV اديشن
  • جي‌ام‌سي کنيون AT4X AEV اديشن
  • جي‌ام‌سي کنيون AT4X AEV اديشن
  • جي‌ام‌سي کنيون AT4X AEV اديشن

بعد از شورولت نوبت به جی‌ام‌سی رسید

معرفی جی‌ام‌سی کنیون AT4X AEV ادیشن

18 تیر 1402 15:54

اوایل خرداد ماه بود که شورولت زیباترین ویرایش کلرادو خود را معرفی کرد. این خودرو که ZR2 Bison نام داشت، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را به لطف قطعات شرکت AEV تجربه کرده بود. حالا نوبت جی‌ام‌سی کنیون است که هیچ نسخه‌ای برای تیپ آفرود آن در نظر گرفته نشده بود. غیر از مدل خیره‌کننده جدید AT4X AEV Edition.

جی‌ام‌سی هفته پیش بود که اولین تیزر را برای پیکاپ جدید خود منتشر کرد. جالب است بدانید روی این خودرو 5 قلاب یدک‌کش قرمز سوار شده است. شرکت می‌گوید صفحات فولادی نصب‌شده در زیر خودرو از جنس فولاد ادغام شده با عنصر برون است، که برای استحکام فوق‌العاده به منظور حفاظت از قفسه فرمان، جعبه‌دنده، اکسل‌ها، مخزن سوخت، دیفرانسیل عقب و رادیاتور تعبیه شده.

جی‌ام‌سی کنیون AT4X AEV ادیشن

اضافه شدن تایرهای 35 اینچی گودیر باعث شده ارتفاع این کنیون از سطح زمین به 30 سانتی‌متر افزایش یابد. برای مقابله بهتر با موانع در نسخه AEV سپرهای فولادی جدیدی در جلو و عقب اضافه شده است، که زوایای حمله و فرار را بهبود بخشیده‌اند. علاوه‌براین روی سپر جلو نیز وینچ قابل مشاهده است.

به منظور شناسایی بهتر این کنیون ویژه، لوگوی AEV در بخش‌های مختلف بدنه آن تعبیه شده است. معاون جهانی بیوک-جی‌ام‌سی درباره این خودرو می‌گوید: «مشتریان هموار به دنبال یک محصول ممتاز و منحصربه‌فرد هستند تا با فناوری‌های هدفمند، به سمت مسیرهای سخت حرکت کنند.»

مانند اغلب پیکاپ‌های سری کنیون پیشرانه این خودرو نیز 2.7 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است. البته AT4X AEV Edition بالاترین سطح تنظیمات مربوط به قوای محرکه را خواهد داشت. چراکه خروجی این پیشرانه 310 اسب‌بخار است، که توسط یک جعبه‌دنده 8 سرعته به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

جی‌ام‌سی کنیون AT4X AEV ادیشن

هنوز قیمت‌گذاری دقیقی برای این خودرو اعلام نشده است. اما پیش‌تر شرکت ویرایش 2023 همین AT4X استاندارد را با قیمت پایه 57 هزار دلار اعلام کرده بود. پیش‌بینی می‌شود قیمت پایه نسخه AEV چیزی نزدیک به 60 هزار دلار باشد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران