• موتورسيکلت برقي ب‌ام‌و CE 02
  • موتورسيکلت برقي ب‌ام‌و CE 02
  • موتورسيکلت برقي ب‌ام‌و CE 02
  • موتورسيکلت برقي ب‌ام‌و CE 02
  • موتورسيکلت برقي ب‌ام‌و CE 02
  • موتورسيکلت برقي ب‌ام‌و CE 02

موتورسیکلتی برقی با قیمت 7600 دلار

معرفی ب‌ام‌و CE 02

27 تیر 1402 10:44

شرکت Motorrad ب‌ام‌و، محصول الکتریکی جدیدش را با نام CE 02 معرفی کرد. مدل CE 02 به دنبال ب‌ام‌و CE 04 طراحی شده است، که دو سال پیش به عنوان یک کانسپت معرفی شد.

طراحی این محصول ب‌ام‌و کاملا به سبک مینیمال بوده و قاب فولادی، بازوی چرخشی آلومینیومی و رینگ‌های ۱۴ اینچی دارد. از دیگر ویژگی‌های ظاهری آن می‌توان به چراغ LED و صندلی مسطح دو نفره با ارتفاع ۷۴۹ میلی‌متری از سطح زمین اشاره کرد.

بدنه این دو چرخ، مشکی با جزئیات خاکستری گرانیتی است. پکیج Highline به عنوان یک آپشن قابل انتخاب بوده و شامل شاخه‌های طلایی، صندلی سه رنگ و جزئیات رینگ است.

یک صفحه ۳.۵ اینچی اطلاعاتی مانند سرعت و شارژ باتری را نمایش می‌دهد. درگاه شارژ USB-C  و تکنولوژی Keyless Ride نیز وجود دارد.

موتورسیکلت برقی ب‌ام‌و CE 02

در پکیج Highline ویژگی‌هایی مانند گرم‌کن دستگیره‌ها و پایه گوشی هوشمند دیده می‌شود. با وجود این پایه و یک برنامه کاربردی مشخص، می‌توان گوشی هوشمند را به نمایشگر دوم تبدیل کرد.

نیروی موردنیاز از طریق دو باتری لیتیوم یونی قابل تعویض تامین می‌شود. این باتری‌ها از نوع ۱.۹۶ کیلووات ساعت هستند. این باتری‌ها یک موتور الکتریکی را شارژ می‌کنند، که ۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۵۵ نیوتن‌متر گشتاور را ارائه می‌دهد. این دو چرخ ۱۳۲ کیلوگرمی در مدت زمان سه ثانیه به سرعت ۴۸ کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن ۹۵ کیلومتر برساعت است و برد آن طبق تست جهانی موتورسیکلت، ۹۰ کیلومتر است.

علاوه‌براین ب‌ام‌و تاکید کرده است که یک مدل با خروجی کم‌تر و معادل ۵ اسب‌بخار به‌زودی عرضه خواهد شد. حداکثر سرعت آن به ۴۵ کیلومتر برساعت می‌رسد و برای سنین بالای ۱۵ سال که گواهینامه ندارند مناسب است.

موتورسیکلت برقی ب‌ام‌و CE 02

این وسیله نقلیه با دو نوع شارژر و پریز خانگی ۰.۹ و ۱.۵ کیلووات شارژ می‌شود. با نوع دوم، می‌تواند ظرف مدت ۱۷۰ دقیقه از شارژ ۲۰ به ۸۰ درصد برسد. شارژ صفر تا صد درصد آن ۳۳۰ دقیقه طول می‌کشد. پکیج Highline شارژر سریع دارد و شارژ ۲۰ تا ۸۰ درصد آن ۱۴۰ دقیقه زمان می‌خواهد. یک دور شارژ کامل باتری آن نیز ۲۹۰ دقیقه طول می‌کشد، که نسبت به شارژر عادی ۴۰ دقیقه سریع‌تر است.

شروع قیمت ب‌ام‌و CE 02 در آمریکا از ۷,۵۹۹ دلار است. هزینه مقصد نیز به ۵۹۵ دلار می‌رسد. تعدادی لوازم جانبی نیز برای آن ارائه می‌شود.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران