• تيونينگ رنجرور توسط برابوس

افزایش قدرت تا 590 اسب‌بخار قدرت

تیونینگ رنجرور توسط برابوس

26 مرداد 1402 14:06

برابوس فقط به ارتقای محصولات مرسدس‌ بنز نمی‌پردازد و سایر خودروها را نیز تغییر داده است. برای مثال، این شرکت تیونینگ اخیرا یک دستگاه لندرور رنجرور را ارتقا داده است.

برابوس، ارتقای عملکردی PowerXtra 600 خود را روی این شاسی‌بلند P530 با فاصله محوری کشیده اعمال کرده است. بنابراین خروجی پیشرانه V8 توئین‌توربو با حجم ۴.۴ لیتر به ۵۹۱ اسب‌بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور رسیده است. این در حالی است که خروجی پیشرانه در حالت استاندارد تنها ۵۲۳ اسب‌بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بوده. اکنون شتاب شاسی بلند به ۴.۵ ثانیه می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز روی ۲۵۰کیلومتر برساعت محدود شده است.

قوی‌ترین نسخه رنجرور در تریم SV از یک پیشرانه هیبرید ملایم بهره می‌برد، که خروجی آن ۶۰۶ اسب‌بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور است.

تیونینگ رنجرور توسط برابوس

برابوس یک کیت بدنه را برای رنجرور تهیه کرده که نمای جلویی خودرو را تغییر داده است و ورودی‌های بزرگ‌تری دارد. علاوه بر آن، یک اسپویلر بزرگ‌تر روی سقف و سپر عقب بازطراحی شده، جزء این کیت بدنه هستند. خریداران می‌توانند عناصر فیبر کربنی را انتخاب کنند. چهار خروجی لوله‌های اگزوز نیز از جنس کربن تیتانیوم هستند.

این رنجرور، روی رینگ‌های ۲۴ اینچی  Monoblock ZV برابوس سوار شده است، که هر کدام ۲۰ پره دارند. برابوس همچنین ماژول SportXtra را قرار داده است، تا ارتفاع سیستم تعلیق تا ۰.۸ اینچ کاهش یابد.

رنگ کالیپرهای ترمز سبز پسته‌ای است. این رنگ منحصربه‌فرد، تنها برای کالیپرها به کار نرفته است؛ زیرا با نگاهی به کابین خودرو متوجه می‌شویم که رنگ اصلی کابین نیز سبز پسته‌ای است. این رنگ در تمام قسمت‌های کابین خودرو، شامل چرم صندلی ها، داشبورد، فرمان و حتی فضای بار، به کار رفته است. در کابین خودرو از صفحات فیبرکربنی و پدال‌های آلومینیومی نیز استفاده شده است.

تیونینگ رنجرور توسط برابوس

قیمت این رنجرور برابوس، با کابین سبز روشن و خاص آن، به ۴۲۴,۱۳۰ دلار می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران