• کمپر برقي وينباگو براساس فورد اي ترانزيت
  • کمپر برقي وينباگو براساس فورد اي ترانزيت
  • کمپر برقي وينباگو براساس فورد اي ترانزيت

وینباگو با 275 دلار 2221 کیلومتر پیمود

رکورد پیمایش کمپرهای برقی شکست

6 تیر 1401 16:46

شرکت Winnebago ظرفیت‌های یک موتورهوم برقی به اسم e-RV کانسپت را با پیمایش بیش از 2200 کیلومتر اثبات کرد، در مسیری از واشنگتن تا مینه‌سوتا، جایی که دفتر مرکزی این شرکت قرار دارد. وینباگو می‌گوید این اولین سفر یک کمپر برقی با برد بییشتر از 1600 کیلومتر بوده است.

کل هزینه شارژ در طول مسیر 275 دلار ارزیابی شده است که بسیار ارزان‌تر از یک وسیله نقلیه با پیشرانه درون‌سوز است.این رانندگی نزدیک به 26 ساعت طول کشید و میانگین سرعت وینباگو e-RV نیز 85.3 کیلومتر برساعت ثبت شده بود. از نظر مصرف انرژی خودروی فوق به ازای هر کیلووات ساعت توان موتور برقی خود توانست 2.5 کیلومتر پیمایش داشته باشد. هم‌چنین میانگین زمان صرف‌شده در شارژ سریع DC نیز حدود یک ساعت و 2 دقیقه بود.

کل هزینه شارژ در طول مسیر 275 دلار ارزیابی شده است که بسیار ارزان‌تر از یک وسیله نقلیه با پیشرانه درون‌سوز است. وینباگو برآورد کرده است که به طور متوسط با میانگین مصرف سوخت یک خودرو، هزینه همین سفر حدود 690 دلار خواهد بود.

کمپر برقی وینباگو براساس فورد ای ترانزیت

معاون ارشد شرکت می‌گوید: «ما هیجان‌زده هستیم که آموخته‌های این سفر جاده‌ای برای کاوش در نوآوری‌ها به منظور توسعه، به کار رفته است.»

وینباگو کانسپت e-RV را مبتنی بر فورد ترانزیت از ابتدای سال جاری میلادی در نمایشگاه فلوریدا معرفی کرد. بخش خودروهای کلاس کمپر اکنون بسیار پررونق است. از چند ماه گذشته وینباگو حدود 4.37 میلیارد دلار سفارش پذیرفته شده است. از نظر مالی نیز درآمدهای این شرکت طی سه ماهه دوم مالی 1.2 میلیارد دلار یا 29 درصد افزایش یافته است.

دیدگاه کاربران