• فولکس واگن گلف بلک اديشن
  • فولکس واگن گلف بلک اديشن
  • فولکس واگن گلف بلک اديشن
  • فولکس واگن گلف بلک اديشن

نیمه تاریک گلف در بریتانیا

معرفی فولکس واگن گلف بلک ادیشن

20 شهریور 1402 15:04

فولکس واگن نسخه بلک ادیشن (Black Edition) از مدل محبوب گلف را در بریتانیا عرضه کرده است، تا چهره دیگری از این خودرو را به علاقمندان نمایش دهد.

گلف بلک ادیشن بین تریم‌های R-Line و GTE قرار گرفته و رینگ‌های 5 پره با طرح Y شکل به رنگ مشکی را به همراه دارد. دوربین عقب، چراغ‌های LED پلاس و شیشه­‌های دودی عقب هم در این تریم ارائه شده است، ضمن­ این‌که مثل سایر تریم‌های این خودرو، می­‌توان پکیج Winter یا زمستانی را هم سفارش داد، که گرمکن صندلی‌ها و فرمان را شامل می­‌شود.

فولکس واگن گلف بلک ادیشن

بنابر اعلام فولکس واگن، می‌­توان تجهیزات نسخه بلک ادیشن را با پرداخت 3.616 دلار برای تریم R-Line هم سفارش داد، هرچند که بلک ادیشن فقط 1.871 دلار گران‌تر از R-Line است.

فولکس واگن گلف بلک ادیشن را می‌­توان با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 148 اسب‌­بخار قدرت و گیربکس شش سرعته دستی، 1.5 لیتری هیبرید-خفیف با جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک و یا 2 لیتری توربوشارژ با 187 اسب­‌بخار قدرت و گیربکس اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک خریداری کرد.

برخی شایعات از آینده مبهم گلف خبر می­‌دهد. توماس شفر مدیرعامل فولکس واگن هم در مصاحبه با نشریه Welt  در سال 2022 از عدم تصمیم قطعی برای ساخت نسل نهم گلف خبر داده بود. در حقیقت، افزایش سختگیری استانداردهای آلایندگی در اروپا، شرکت‌های خودروسازی را به تجدیدنظر در سبد محصولات خود مجبور کرده است.

فولکس واگن گلف بلک ادیشن

با نمایش کانسپت ID. GTI در نمایشگاه IAA 2023 مونیخ، به نظر می‌­رسد که با جانشین احتمالی گلف مواجه هستیم، خودرویی که از اوایل سال 2027 به فروش خواهد رسید.

مشتریان ساکن در بریتانیا می­‌توانند برای خرید فولکس واگن گلف بلک ادیشن با قیمت پایه 31,985 پوند (39,895 دلار) اقدام کنند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران