• دانگ فنگ فورتينگ M7
  • دانگ فنگ فورتينگ M7
  • دانگ فنگ فورتينگ M7
  • دانگ فنگ فورتينگ M7
  • دانگ فنگ فورتينگ M7
  • دانگ فنگ فورتينگ M7

ون چینی پشت دروازه‌های روسیه

معرفی دانگ فنگ فورتینگ M7

25 شهریور 1402 11:54

برند فورتینگ که در چین با نام فنگ شینگ هم شناخته می­‌شود، یکی از چندین زیرمجموعه دانگ فنگ است که از مدتی قبل و به واسطه شرکت Ixen Motors Rus، به بازار روسیه وارد شده است. پس از دو مدل T5 Evo (لاماری ایما) و یات (سوبا M4)، اکنون نوبت به مدل چندمنظوره M7 رسیده تا قبل از آخر پاییز، در روسیه به فروش برسد.

ابعاد بدنه فورتینگ M7 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.17، 1.92، 1.93 و 3.198 متر اعلام شده، که به نسخه بدنه-بلند از پژو تراولر، سیتروئن اسپیس تورر و اوپل زافیرا نزدیک است.

دانگ فنگ فورتینگ M7

طراحی بدنه فورتینگ M7 با چراغ‌های تقریبا بزرگ جلو و عقب و رینگ‌های 5 پره کوچک، تا حد زیادی قدیمی و شبیه به خودروهای یک دهه قبل به نظر می‌­رسد. فورتینگ M7 در نسخه 7 نفره با چیدمان 3+2+2 نفره صندلی‌ها به روسیه می‌آید.

ردیف دوم به تنظیم برقی، تهویه، ماساژور و زیرپایی تاشو مجهز شده، درحالی‌که برای هر دو ردیف دوم و سوم، تهویه مطبوع جداگانه و نمایشگر اطلاعات سرگرمی در نظر گرفته شده است. با تمام این‌ها، نمی­‌توان طراحی قدیمی داشبورد را نادیده گرفت.

امکانات رفاهی فورتینگ M7 بازار روسیه هنوز اعلام نشده، ولی نسخه بازار چین به کروز کنترل و دستیار پارک مجهز است.

دانگ فنگ فورتینگ M7

همچون بازار چین، فورتینگ M7 در روسیه هم به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده است، که 224 اسب‌­بخار قدرت را به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ساخت ZF انتقال می­‌دهد.

معلوم نیست فورتینگ M7 با چه قیمتی در روسیه عرضه شود، اما محصول دیگر این برند یعنی یات با قیمت 4.09 میلیون روبل (42,700 دلار) در این کشور عرضه شده است. برند فورتینگ قصد دارد یک سدان ارزان‌تر از 2 میلیون روبل و نسخه هیبرید از شاسی بلند T5 Evo را نیز به زودی در روسیه عرضه کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران