• فورتينگ ژينگهاي S7

سدانی برقی از زیرمجموعه دانگ فنگ

معرفی فورتینگ ژینگهای S7

15 فروردین 1403 12:00

دانگ‌ فنگ فورتینگ به طور رسمی سدان تمام الکتریکی Xinghai S7 را رونمایی کرد‌. این سدان در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و بین سدان‌های ۱۸ هزار تا ۲۷ هزار دلار قرار می‌گیرد.

طراحی فورتینگ ژینگهای S7

سدان فورتینگ طبق پلتفرم S2-E دانگ‌ فنگ ساخته شده و ضریب درگ آن 0.195Cd است. از نظر طراحی خارجی می‌توان گفت شباهتی با تسلا مدل ۳، شیائومی SU7 و بی‌وای‌دی سیل دارد و نوع بدنه فست‌بک است. درهای بدون قاب، دستگیره‌های در مخفی و رینگ‌های چند پره از ویژگی‌های ظاهری آن است.

فورتینگ ژینگهای S7

بخش جلویی خودرو کاملا بسته بوده و چراغ‌های 7 شکل دارد. چراغ‌های عقب پیوسته بوده و لوگو درخشان وسط آن است. این خودرو سدان سایز متوسط تا بزرگ است، که ابعادی برابر 4935/1915/1495 میلی‌متر با فاصله محوری 2915 میلی‌متر دارد.

در فضای داخلی فرمان D شکل، نمایشگر شناور مرکزی، پنل ابزار و شارژ بی‌سیم دیده می‌شود.

مشخصات فنی فورتینگ ژینگهای S7

قدرت موردنیاز خودرو از طریق سنکرون آهنربای دائم TZ200XS3F0 تامین می‌شود، که خروجی آن ۱۶۰ کیلووات است و ۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این مجموعه با یک باتری ۵۶.۸۳۲ کیلووات‌ساعتی همراه است.

برد حرکتی آن به ۵۵۰ کیلومتر می‌رسد. حداکثر سرعت آن ۱۶۵ کیلومتر برساعت تعیین شده و شتاب صفر تا صد برابر ۶.۶۷ ثانیه است. با استفاده از شارژ سریع، باتری در مدت زمان ۲۷‌.۶ دقیقه از شارژ ۳۰ به ۸۰ درصد می‌رسد.

فورتینگ ژینگهای S7

قیمت فورتینگ ژینگهای S7

دانگ فنگ فورتینگ در ماه‌های ژانویه و فوریه امسال، تنها ۷,۸۵۵ دستگاه خودرو فروخته است. این شرکت در سال ۲۰۱۶ تعداد ۲۶۰ هزار خودرو فروخت؛ اما فروش آن در سال ۲۰۲۲ به ۵۱,۴۷۹ دستگاه رسید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران