• پکيج آفرودي فيسکر اوشن فورس E
  • پکيج آفرودي فيسکر اوشن فورس E
  • پکيج آفرودي فيسکر اوشن فورس E
  • پکيج آفرودي فيسکر اوشن فورس E
  • پکيج آفرودي فيسکر اوشن فورس E
  • پکيج آفرودي فيسکر اوشن فورس E

یک آفرود بدون آلایندگی

جزئیات پکیج آفرودی فیسکر اوشن فورس E

28 شهریور 1402 23:00

کمپانی فیسکر در ابتدای ماه آگوست، سه کانسپت تمام الکتریکی را ارائه داد، که قرار است در سال‌های آینده به تولید برسند. این مدل‌ها شامل کراس‌اور کامپکت Pear، پیکاپ آلاسکا و کانورتیبل لوکس رونین هستند. 

فیسکر پکیج آفرودی Ocean Force E را نیز ارائه داده است، که می‌توان هنگام سفارش خودرو آن را انتخاب کرد و یا بعدا پس از خرید خودرو آن را افزود. 

اکنون فیسکر اطلاعات و جزئیات بیش‌تری را درباره این پکیج آفرودی منتشر کرده است. این پکیج برای نسخه‌های Ocean One تمام چرخ محرک و Extreme در دسترس بوده و بعدا برای تریم Ultra ارائه می‌شود. 

پکیج آفرودی فیسکر اوشن فورس E

ویژگی‌های این پکیج شامل لاستیک‌های آفرودی ۳۳ اینچی، رینگ‌های ۲۰ اینچی، دمپرهای اختصاصی و صفحات محافظ زیر بدنه جلو و عقب است. 

واضح است که این پکیج ارتفاع خودرو از سطح زمین را افزایش می‌دهد. قوس چرخ‌ها و گلگیرها پهن‌تر شده تا چرخ‌ها جای گیرند.

یک حالت رانندگی آفرود اضافه شده تا تنظیمات خاصی را برای پیشرانه ارائه دهد. این ویژگی از طریق  به روز رسانی نرم‌افزاری OTA ایجاد شده است. مشتریان می‌توانند به صورت جداگانه یک سبد سقفی را نیز انتخاب کنند. 

هنریک فیسکر، مدیرعامل شرکت فیسکر، می گوید تلاش شده تا خودرویی با آلایندگی صفر به بخش آفرود اضافه شود. بنابراین علاقمندان آفرود و فضای باز می‌توانند بدون آلایندگی به طبیعت بروند. 

پکیج آفرودی فیسکر اوشن فورس E

این شرکت تولیدکننده خودروهای برقی، گفته که پکیج Force E برای به حداکثر رساندن گشتاور، قدرت و برد برای ماجراجویی در طبیعت طراحی شده است. البته فیسکر اشاره به جزئیات تاثیر پکیج بر برد نداشته است. 

برد فیسکر اوشن معمولی برابر ۵۸۰ کیلومتر است. اما برد تریم Ultra به ۵۴۷ کیلومتر می‌رسد.

قیمت پکیج اعلام نشده، اما فیسکر می‌گوید که هنگام رزرو سفارشات عنوان خواهد شد. این پکیج از سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ دردسترس خواهد بود. 

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران