• 2023 آکورا اينتگرا رالي
  • 2023 آکورا اينتگرا رالي
  • 2023 آکورا اينتگرا رالي
  • 2023 آکورا اينتگرا رالي
  • 2023 آکورا اينتگرا رالي
  • 2023 آکورا اينتگرا رالي
  • 2023 آکورا اينتگرا رالي

آماده برای پرواز در LSPR

معرفی آکورا اینتگرا رالی

23 مهر 1402 11:20

رالی پرفورمنس Lake Superior یا LSRP یکی از رویدادهای رالی حرفه­‌ای شناخته شده در آمریکا است. این مسابقه که همواره در اواسط اکتبر و امسال در شمال ایالت میشیگان برگزار می‌شود، به دلیل دو عامل رنگ‌های جذاب پاییزی مسیر مسابقه و البته پرش‌­های شرکت‌کنندگان از دست‌اندازهای این مسیر، بسیار مشهور است. برای اعضای تیم مسابقه هوندا آمریکا (HART)، رالی امسال حال و هوای دیگری دارد چراکه نسخه رالی از آکورا اینتگرا در این رقابت حاضر می‌­شود.

تیم هوندا اخیرا تعدادی عکس و خبرهای مربوط به این خودرو را در صفحه خود در شبکه اینستاگرام منتشر کرده و نحوه شکل‌گیری آن در مرکز هوندا در ایالت اوهایو را با علاقمندان در میان گذاشته است.

شرکت در رده Limited 2WD مسابقات، به این معنی است که بخش اعظم خودرو شامل پیشرانه و کالیپرهای ترمز بدون تغییر باقیمانده است، اما دیسک‌های ترمز، فنرها، کمک­‌فنرها و همچنین ایمنی کابین مورد بازبینی قرار گرفته است، تا بتواند از پس دست­‌اندازهای مسیر LSRP بربیاید.

2023 آکورا اینتگرا رالی

برای ساخت آکورا اینتگرا رالی، از نسخه تایپ S این خودرو استفاده شده است، که پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با 200 اسب‌­بخار قدرت را در اختیار دارد.

فعلا هیچ تصویری از فضای کابین آکورا اینتگرا رالی منتشر نشده است، اما با توجه به هویت این خودرو، می‌­توان انتظار داشت که با گیربکس شش سرعته دستی مواجه باشیم. البته در مسابقات رالی هیچ منع قانونی برای گیربکس خودکار وجود ندارد، چراکه تویوتا هم چند سال پیش با یک راوفور مجهز به گیربکس اتوماتیک در این رقابت شرکت کرد.

هرچند تیم HART به عنوان نماینده رسمی هوندا در مسابقات شناخته نمی­‌شود، ولی این تیم در صفحه شخصی خود اعلام نموده است، که تمامی اعضا توسط هوندا حمایت می‌­شوند.

2023 آکورا اینتگرا رالی

هدایت آکورا اینتگرا رالی در رقابت LSPR برعهده کریس اسلادک و جان شارپز قرار دارد، که وظیفه راننده و کمک راننده را برعهده دارند.

پس از مدت طولانی برگزاری در Houghton، رالی LSPR سال 2023 به Marquette در میشیگان نقل مکان کرده است. این رقابت به عنوان دور هشتم و البته نهایی از سری مسابقات ملی قهرمانی ARA، در روزهای 13 و 14 اکتبر برگزار خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران