• فولکس واگن اطلس اسپرت
  • فولکس واگن اطلس اسپرت
  • فولکس واگن اطلس اسپرت
  • فولکس واگن اطلس اسپرت

مجهز به کیت بدنه و پکیج Basecamp

فولکس واگن اطلس اسپرت‌تر از قبل

27 مهر 1402 11:21

فولکس‌ واگن پکیج لوازم جانبی Basecamp را به شاسی‌بلند اسپرت اطلس کراس اضافه کرده است. این پکیج برای اطلس استاندارد در دسترس است.

پکیج Basecamp به روز رسانی‌های یکسانی را برای هر دو مدل اطلس ارائه می‌دهد. این ارتقا شامل سپر جلو مشکی و نقره‌ای، گلگیرهای مشکی مات، سپر نقره‌ای عقب و پنل‌های راکر نقره‌ای زیر درهای عقب است.

کیت بدنه توسط Air Design ساخته شده است. فولکس واگن نشان Basecamp را روی یک چهارم جلویی اطلس ارائه کرده است. این نشان روی اطلس کراس اسپرت دیده نمی‌شود و به طور جداگانه نیز به فروش نمی‌رسد.

فولکس‌ واگن این پکیج را برای تریم‌های R-Line اطلس و همچنین Peak Edition توصیه نمی‌کند. زیرا برای تریم‌هایی که هوک یدک‌کش ندارند، طراحی نشده است.

پکیج Basecamp رینگ‌های ۱۷ اینچی Traverse MX از fifteen52 دارد، که با تایرهای همه جانبه پوشیده شده‌اند‌. آن‌ها در دو رنگ ارائه می‌شوند؛ frosted glass و نقره‌ای radiant.

فولکس واگن اطلس اسپرت

قیمت کیت کامل برای اطلس برابر ۲,۶۵۰ دلار و قیمت کیت برای اطلس کراس اسپرت ۲,۷۷۴ دلار است. هر تکه جلو و عقب کیت، ۶۸۰ دلار قیمت دارد. قسمت‌های جانبی نیز ۷۶۹، فلاپ‌های گلگیر ۶۴۵ و هر رینگ‌ ۳۱۵ دلار است.

این کیت از کانسپت اطلس Basecamp مدل ۲۰۱۹ الهام گرفته است. این کانسپت نیز رینگ‌های مشابه با کیت بدنه سفارشی Air Design داشت. علاوه بر آن، یک کیت برای بالا بردن خودرو وجود داشت که با وجود فنرهای H&R ارتفاع خودرو را ۱.۵ اینچ افزایش می‌داد.

فولکس‌واگن در ماه مه، قیمت پایه اطلس و اطلس کراس اسپرت ۲۰۲۴ را اعلام کرد. قیمت نوع استاندارد آن از ۳۹,۰۷۵ و قیمت نسخه اسپرت از ۳۸,۰۶۵ دلار آغاز می‌شود. قیمت خودرو نسبت به سال ۲۰۲۳ افزایش داشته و خودروساز تجهیزات بیش‌تری را به آن افزوده است.

اطلس در شش تریم و اطلس کراس اسپرت در پنج تریم عرضه می‌شوند. سطح‌ بالاترین تریم، R-Line بوده که برای هر دو مدل در دسترس است و قیمتش از بیش از ۵۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

فولکس‌واگن تغییراتی را برای سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته و به جای پیشرانه VR6، از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با ۲۶۹ اسب‌بخار قدرت استفاده کرده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران