• کاوازاکي نينجا 7 هيبريد
  • کاوازاکي نينجا 7 هيبريد
  • کاوازاکي نينجا 7 هيبريد
  • کاوازاکي نينجا 7 هيبريد
  • کاوازاکي نينجا 7 هيبريد
  • کاوازاکي نينجا 7 هيبريد

شتاب زیاد با مصرف اقتصادی

معرفی کاوازاکی نینجا 7 هیبرید

28 مهر 1402 11:02

شرکت کاوازاکی با معرفی نینجا 7 هیبرید 2024 در اروپا، محصولی را ارائه نموده که می­‌تواند از هر لحاظ، در جایگاه بین مدل‌های برقی و درون‌سوز قرار بگیرد.

کاوازاکی نینجا 7 هیبرید به پیشرانه دو سیلندر آب/خنک چهار زمانه با حجم 451 سی‌سی و 58.3 اسب­‌بخار قدرت مجهز شده است، که در کنار موتور الکتریکی 9 کیلووات (12 اسب­‌بخار) و مجموعه باتری قرار دارد.

بنابراین در حالت ای-بوست، 68.5 اسب‌­بخار قدرت در اختیار این موتورسیکلت هیبرید قرار می‌­گیرد. مجموعه باتری لیتیوم-یون 48 ولتی هم در نزدیکی مرکز ثقل نصب شده است، تا بهترین نسبت تقسیم وزن حاصل شود.

کاوازاکی نینجا 7 هیبرید

بنابر اعلام کاوازاکی، نینجا 7 هیبرید عملکرد فنی در حد یک موتورسیکلت اسپرت میان ­وزن و شتابی در حد یک مدل مسابقه­‌ای ارائه خواهد کرد. در عین حال، مصرف سوخت این مدل در حد نمونه­‌های مجهز به پیشرانه 250 سی سی تخمین زده شده، ویژگی مهمی که به لطف پیش‌­بینی سه حالت رانندگی اسپرت-هیبرید، اکو-هیبرید و برقی حاصل خواهد شد. درواقع راکب این موتورسیکلت می­‌تواند بسته به شرایط و نیاز، کاربردی­‌ترین حالت را انتخاب کند.

با متوقف شدن کاوازاکی نینجا 7 هیبرید، پیشرانه هم خاموش می­‌شود درحالی‌که سامانه ALPF، گیربکس را در دنده یک قرار می‌­دهد تا موتورسیکلت برای حرکت مجدد آماده باشد. با فعال‌سازی حالت Walk Mode، راکب می­‌تواند در هنگام پارک موتورسیکلت، آن را در جهات جلو و عقب با سرعت کم و به حالت خزش هدایت کند.

کاوازاکی نینجا 7 هیبرید

صفحه نشان­‌دهنده رنگی TFT-LCD به اپلیکیشن انحصاری کاوازکی یعنی Rideology متصل شده است و با تلفن همراه راکب ارتباط برقرار می­‌کند.

بدنه کاوازاکی نینجا 7 هیبرید با ترکیب رنگی سبز لیمویی مات، نقره­‌ای و مشکی تزئین شده است، تا از سایر محصولات این برند متمایز شود.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران