• نسل سوم وولينگ ميني EV

خودروی برقی دوست داشتنی در رنگ‌های شاد

معرفی نسل سوم وولینگ مینی EV

17 آبان 1402 11:30

سرمایه‌گذاری مشترک سایک-GM-وولینگ، در روز اول نوامبر، تصاویر رسمی کابین نسل سوم Hongguang MINI EV Macaron را منتشر کرد. این محصول با همکاری SmileyWorld ایجاد شده است. ارتقاهایی در کابین ایجاد شده و احتمالا محصول در تاریخ ۱۵ نوامبر در چین عرضه شود‌.

طراحی نسل سوم وولینگ مینی EV

مینی EV ماکارون جدید، گرد و دوست داشتنی بوده و چراغ‌های بیضی شکل دارد. ابعاد نسخه جدید به 3064/1493/1614 میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری 2010 دارد. پنج رنگ بدنه برای این خودرو دردسترس خواهد بود؛ زرد، بژ، سبز آووکادو، صورتی و آبی زنبقی.

نسل سوم وولینگ مینی EV

کابین و امکانات وولینگ مینی EV

فضای داخلی برای جای دادن چهار سرنشین آماده شده است. دو رنگ مختلف برای کابین ارائه می‌شود؛ رنگ میلک تافی و مشکی قهوه‌ای. نمایشگر مرکزی ۸ اینجی از USB و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. فرمان چندمنظوره دوشاخه آن بهبود یافته و عملکردهایی مانند کنترل صدا و موسیقی و دارد. دریچه‌های مستطیلی سیستم تهویه مطبوع و دکمه‌های کنترلی گرد تعبیه شده است.

۱۵ فضا برای ذخیره‌سازی وسایل داخل خودرو در نظر گرفته شده که شامل دو جالیوانی، دو قلاب، هشت محفظه، دو جیب برای نقشه و دو توری است. روکش صندلی‌ها پارچه‌ای است.

نسل سوم وولینگ مینی EV

صندلی‌های عقب قابلیت تا شدن دارند و هرکدام را می‌توان جداگانه تا کرد‌. اگر صندلی‌های عقب کامل حذف شوند، فضای بار به ۷۳۴ لیتر می‌رسد که می‌تواند یک چمدان ۳۲ اینچی، یک چمدان ۲۸ اینچی و یک چمدان ۲۴ اینچی را همزمان جای دهد.

مشخصات فنی وولینگ مینی EV

اطلاعات فنی و پیشرانه در دسترس نیست، اما نسخه فعلی، از یک موتوربرقی روی محور عقب نیرو می‌گیرد که ۲۷ اسب‌بخار قدرت و ۸۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. حداکثر سرعت این خودرو کوچک ۱۰۰ کیلومتر برساعت بوده و برد حرکتی ۱۲۰ و ۱۷۰کیلومتر است.

آمار تولید وولینگ مینی EV

از زمان عرضه این خودرو در ماه ژوئیه ۲۰۲۰، فروش آن به بیش از یک میلیون دستگاه رسیده است. از ماه ژانویه تا سپتامبر جاری، فروش آن ۱۷۰ هزار دستگاه بود که ۳۰ درصد از فروش خودروهای کوچک چین را به خود اختصاص داد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران