• 2025 تسلا مدل 2

یک خودروی برقی ارزان

جدیدترین اخبار از تسلا مدل 2

6 دی 1402 12:24

قیمت یک دستگاه تسلا مدل ۳ فیس‌لیفت نشده در آمریکا، به ۳۹ هزار دلار می‌رسد. حتی گران‌ترین محصول تسلا نیز، که سایبرتراک ۸۴۵ اسب‌بخاری است، زیر ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد. همچنین تسلا مدل S پلید ۱۰۲۰ اسب‌بخاری نیز ۹۰ هزار دلار است. بنابراین مشخص است که کمپانی تسلا سعی دارد نشان دهد که خودروهای برقی اونقدر گران‌قیمت نیستند و می‌توان آن‌ها را خرید.

اما به هر حال تسلا مجبور است برای اثبات این موضوع، یک خودروی ارزان‌قیمت را نیز ارائه دهد. سال‌هاست که این شرکت قصد دارد خودرویی کوچک‌تر از مدل ۳ را تولید کند تا قیمت کم‌تری نیز داشته باشد.

اخیرا شایعاتی درباره تسلا مدل ۲ به گوش می‌رسد. تسلا در جریان نشست سالانه سهامداران شرکت در بهار گذشته، آن را ارائه داد و اشاره کرد که قصد دارد دو مدل الکتریکی خود را ترکیب کند.

به نظر می‌رسد تسلا بهترین و ارزان‌ترین خودرو برقی جهان را تولید خواهد کرد که حتی شورولت بولت نیز نمی‌تواند با آن رقابت کند. طبق برخی از ادعاهای موجود، Gigafactory مکزیک مکان مناسبی برای آن خواهد بود. علاوه بر آن، گیگا برلین آلمان نیز کاملا مناسب است.

این خودرو هاچ‌بک جمع و جور، احتمالا همان تسلا مدل ۲ است.  تاکنون طراحی‌ها و رندرهای مختلفی برای تسلا مدل ۲ ارائه شده است. SRK Designs، یک هنرمند در فضاب مجازی است، که اخیراً این رندرها را طراحی کرده است.

به هر حال به نظر می‌رسد تسلا مدل ۲ با قیمت تقریبی ۲۵ هزار دلاری‌اش، فروش بالایی را رقم بزند. اکنون تسلا مدل Y با قیمت ۴۴ هزار دلاری در اروپا و آمریکای شمالی فروش خوبی را دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران