• بائوجون يپ پلاس

برادر بزرگتر یپ!

معرفی بائوجون یپ پلاس

27 دی 1402 18:44

بائوجون، نام سرمایه گذاری مشترک سایک، وولینگ و جنرال موتورز است. این برند اکنون نسخه بزرگ‌تر مدل یپ را معرفی کرده است.

یپ پلاس، دو در و برخی ویژگی‌های بیش‌تر دارد. این شرکت توانست در سال ۲۰۲۳ تعداد ۱۴۶۸۳ دستگاه بفروشد. شروع قیمت آن ۱۱,۸۰۰ دلار است. با وجود باتری ۲۸.۱ کیلووات ساعتی، برد ۳۰۳ کیلومتری حاصل می‌شود. قدرت خروجی ۶۷ اسب‌بخار افزایش داشته و دو در نیز اضافه شده است. اندازه باتری آن هنوز مشخص نیست، اما برد ۴۰۱ کیلومتری را ارائه می‌دهد.

بائوجون پیشرانه را تقویت کرده و اکنون خروجی به ۱۰۱ اسب‌بخار قدرت می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز ۱۵۰ کیلومتر برساعت است. قطعا این خودروساز با هدف جذب مشتری بیش‌تر این کار را انجام داده است.

بائوجون یپ پلاس

یپ پلاس، همانند بائوجون یپ استاندارد، طراحی جعبه‌ای و آفرودی دارد و بدنه‌اش دو رنگ است. به نظر‌ می‌رسد که ابعاد آن کوچک‌تر از فورد برانکو اسپرت باشد.

متاسفانه هنوز ظاهر داخلی خودرو مشخص نشده است. اما یپ استاندارد، یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لمسی و یک نمایشگر برای صفحه کیلومتر دارد. متاسفانه به نظر می‌رسد که نمایشگر روی صندوق از یپ پلاس حذف شده است. این نمایشگر برای ارتباط راننده با وسایل نقلیه عقب تعبیه شده بود.

به نظر می‌رسد که یپ پلاس در سه ماهه اول ۲۰۲۴ وارد بازار چین شود. اطلاعات مربوط به قیمت یپ پلاس منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود که قیمت آن در حدود ۲۱,۱۰۰ دلار  باشد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران