• ون کاما ES6 آريا ديزل

رونمایی اولین ون برقی آریا دیزل

بررسی ون کاما ES6 آریا دیزل (Kama ES6)

11 بهمن 1402 13:13

رونمایی ون برقی آریا دیزل در تهران

بهمن 1402: شرکت آریا دیزل، برای اولین بار از ون برقی مسافری ES6 رونمایی کرد. این ون در نمایشگاه خودرو تهران 1402 حضور داشت و رونمایی شد. این ون برقی برای جابه‌جایی 11 مسافر مناسب است.

واردات ون برقی کاما به ایران

بهمن 1402: طبق دستورات وزارت صمت، خودروسازان و واردکنندگان موظفند محصولات برقی و هیبریدی را با کم‌ترین میزان مصرف عرضه کنند. همچنین دولت قصد دارد ناوگان حمل و نقل عمومی را تا حد امکان برقی کند. در همین راستا، شرکت آریا دیزل قصد دارد یک ون برقی را در ایران عرضه کند.

ون برقی آریا دیزل، KAMA ES6 نام دارد و در دو نوع کاربری مسافری و کارگو عرضه خواهد شد. آریا دیزل تجربه مونتاژ کامیونت‌های برند کاما را دارد و اکنون قصد دارد ون‌های برقی این شرکت را به ایران بیاورد.

مشخصات ون برقی کاما

ابعاد ون برقی آریا دیزل به 4.86/1.715/1.995  متر می‌رسد و فاصله محوری 3.05 متری دارد. یک موتور برقی 334.88 ولتی برای آن درنظر گرفته شده است. یک باتری 61.9 کیلووات ساعتی برای آن در نظر گرفته شده که برد حرکتی 400 کیلومتری را فراهم می‌کند.

امکانات ون برقی کاما

طبق اطلاعات موجود از آریا دیزل، امکانات و تجهیزات این ون به شرح زیر است:

. ریموت کنترل
. دی‌لایت
. کروز کنترل
. رادار خط خوان
. ترمز اضطراری پیشرفته
. سیستم پایش فشار باد تایرها
. ایربگ
. دوربین عقب
. سنسور دنده عقب
. و ... 


شرایط فروش کاما

برای اطلاع از اخبار شرکت آریا دیزل و همچنین جهت آگاهی از شرایط فروش محصولات کاما، پیش فروش خودروهای کاما و نحوه ثبت نام کاما در ایران، مقاله شرایط فروش آریا دیزل را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران