• تويوتا کرولا 1.5 ليتري معين خودرو ايرانيان

حذف برخی امکانات در تیپ لوآپشن

بررسی تویوتا کرولا 1.5 لیتری معین خودرو ایرانیان

19 اسفند 1402 13:52

واردات تیپ لوآپشن کرولا 1500

اسفند 1402: براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، شرکت معین خودرو ایرانیان، تیپ لوآپشن تویوتا کرولا 1500 را هم ثبت سفارش کرده است.

کاتالوگ تویوتا کرولا 1500 لوآپشن (PDF)

همانطور که در نام این خودرو پیداست، برخی از امکاناتی که در تیپ فول آپشن تویوتا کرولا 1500 وجود داشت، در تیپ لوآپشن کرولا دیگر وجود ندارد. مهم‌ترین تغییرات رخ داده در تیپ لوآپشن عبارتند از:

. حذف سانروف
. حذف چراغ LED جلو
. حذف استارت دکمه‌ای

نسخه 1.5 لیتری تویوتا کرولا آمد

بهمن 1402: شرکت معین خودرو، قبلا تویوتا کرولا وارداتی را معرفی کرده بود. اما این خودرو با موتور 1.2 لیتری عرضه شده بود. این بار معین خودرو نسخه 1.5 لیتری را به نمایشگاه خودرو تهران 1402 آورده و در معرض دید عموم مردم قرار داده است.

هنوز قیمت این محصول از سوی سازمان حمایت اعلام نشده است و قرار است به زودی در سامانه یکپارچه وارداتی‌ها عرضه شود. معین خودرو کاتالوگ این محصول را منتشر کرده است:

کاتالوگ تویوتا کرولا 1500 فول آپشن (PDF)

مشخصات فنی تویوتا کرولا وارداتی

تویوتا کرولا وارداتی معین خودرو ایرانیان، در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه قوی‌تر، یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی داشته که سه سیلندر بوده و 120 اسب‌بخار قدرت و 149 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هر دو نسخه به گیربکس CVT مجهز شده‌اند. حداکثر سرعت کرولا 180 کیلومتر بر ساعت تعیین شده و مصرف سوختش 5.7 لیتر در هر صد کیلومتر است. 

امکانات تویوتا کرولا وارداتی

طبق اطلاعات موجود از سوی شرکت معین خودرو ایرانیان، تویوتا کرولا وارداتی با امکانات و تجهیزات زیر عرضه می‌شود:

. 9 ایربگ 
. کنترل کشش و پایداری
. هشدار خروج از خط
. اتوهلد
. ایزوفیکس
. نمایش فشار باد لاستیک
. سانروف
. کروز کنترل تطبیقی
. دوربین دنده عقب
. نمایشگر 8 اینچی
. استارت دکمه‌ای
. ترمز پارک الکترونیکی
. و ...


فروش تویوتا کرولا وارداتی

برای اطلاع از قیمت خودروهای وارداتی تویوتا و همچنین جهت آگاهی از آخرین شرایط فروش تویوتا کرولا و نحوه پیش فروش تویوتا، مقاله شرایط فروش معین خودرو ایرانیان را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران