• جتور JMK تراولر

نسخه ویژه با قیمت 30.600 دلار

معرفی جتور تراولر JMK

11 بهمن 1402 18:49

شرکت جتور نسخه ویژه‌ای از کراس‌اور تراولر را با لقب سیلور دراگون وینگ (بال اژدهای نقره‌ای) و تحت برند JMK معرفی کرده است.

برند JMK که نام آن از حرف نخست عبارت Jetour Makers Kingdom تشکیل شده، از این پس به عنوان سازنده مدل‌های سفارشی جتور فعالیت خواهد کرد. JMK قصد دارد زمان تحویل نمونه‌های ویژه براساس سفارش مشتری را به کمتر از سه ماه برساند.

بنابر اعلام جتور، تمامی محصولات جدید این برند در آینده به صورت همزمان با نسخه JMK از همان مدل معرفی خواهند شد. احتمالا به همین دلیل بوده که جتور از جدیدترین محصول خود یعنی تراولر به عنوان بستری برای ساخت نخستین محصول برند JMK، استفاده کرده است.

جتور تراولر سیلور دراگون وینگ با قیمت 219,900 یوان (30,600 دلار) در تیراژ 3 هزار دستگاه به فروش می‌رسد.

مشخصات ظاهری جتور تراولر JMK

ابعاد بدنه جتور تراولر سیلور دراگون وینگ در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.782، 2.036، 1.96 و 2.8 متر اعلام شده است. زوایای حمله و فرار این خودرو نیز به ترتیب 24 و 28 درجه است.

در نمای جلوی جتور تراولر سیلور دراگون وینگ، با سپر آفرود و قطعات فلزی مشکی در کنار چراغ جلو مواجه هستیم. روی سقف ریل سقفی، محفظه بار و چادر تاشو نصب شده، در حالی که چراغ‌های عقب با روکش از جنس رزین، همراه شده است.

بدنه این خودرو روی رینگ‌های 20 اینچی آفرود با تایرهای چهارفصل 255/55 استوار می‌شود.

در فضای داخلی جتور تراولر سیلور دراگون وینگ با همان طرح مدرن مشابه نسخه استاندارد مواجه هستیم که دو نمایشگر دیجیتال را نیز به همراه دارد. عملکرد این نمایشگرها توسط تراشه اسنپ دراگون 8155 پشتیبانی می‌شود. ظاهرا تم ویژهای برای رابط کاربری نسخه سیلور دراگون وینگ درنظر گرفته شده است.

مشخصات فنی جتور تراولر JMK

قوای حرکتی جتور تراولر سیلور دراگون وینگ از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 250 اسب‌بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تامین می‌گردد.

خروجی پیشرانه از طریق گیربکس 7 سرعته DCT و سامانه چهارچرخ محرک هوشمند XWD به چرخ‌ها منتقل می‌گردد. این سامانه از قابلیت تقسیم گشتاور در محور عقب نیز بهره‌مند شده است.

مصرف سوخت متوسط جتور تراولر سیلور دراگون وینگ با این پیشرانه، 10.89 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران