• Ineos Fusilier اينئوس فوسيليه

آفرودر برقی با چهره خاطره‌انگیز

معرفی اینئوس فوسیلیه

8 اسفند 1402 15:23

شرکت خودروسازی اینئوس (Ineos Automotive) از جدیدترین محصول خود به نام فوسیلیه (Fusilier) رونمایی کرده است. همچون محصول قبلی این برند یعنی اینئوس گرنادیر (Grenadier)، این شاسی بلند هم از طراحی جعبه‌ای و الهام گرفته از خودروهای قدیمی بهره‌مند شده است.

طراحی اینئوس فوسیلیه

در تصاویر اولیه که اینئوس فوسیلیه را به نمایش گذاشته، به راحتی می‌توان شباهت این خودرو با مرسدس بنز G را تشخیص داد. این شباهت در نمای جلو و جانبی کاملاً مشهود است. مواردی شامل تایرهای چهار فصل، محافظ زیرسپر و سپرهای آفرودی هم از هویت این خودرو به عنوان یک بیراهه‌نورد خبر می‌دهد. در این تصاویر، می‌توان 8 رنگ قابل انتخاب برای اینئوس فوسیلیه از جمله زرد و سبز روشن را مشاهده کرد.

Ineos Fusilier اینئوس فوسیلیه

مشخصات فنی اینئوس فوسیلیه

اینئوس فوسیلیه براساس پلتفرم تخت و با قطعات فولادی زیرین بدنه و درهای آلومینیومی ساخته شده است. اینئوس قصد دارد فوسیلیه را در دو نسخه برقی و هیبرید EREV عرضه کند، اما در حال حاضر هیچ اطلاعی از مشخصات پیشرانه، ظرفیت باتری یا برد حرکتی این خودرو در دسترس قرار ندارد.

بنابر اظهار نشریه تاپ‌گیر، اینئوس فوسیلیه به دریچه‌های فعال در جلوپنجره مجهز شده، که با تغییر وضعیت در موقعیت‌های گوناگون، بر بهبود آیرودینامیک و البته مصرف سوخت بهینه این خودرو تاثیر گذار است.

Ineos Fusilier اینئوس فوسیلیه

برنامه تولید اینئوس فوسیلیه

بنابر اعلام اینئوس، فوسیلیه با همکاری شرکت اتریشی مگنا اشتایر طراحی شده و در تاسیسات این شرکت در شهر Graz تولید خواهد شد. این شرکت به واسطه قرارداد با شرکت‌های خودروسازی، وظیفه تولید چند خودروی دیگر همچون مرسدس G کلاس، ب ام و Z4، تویوتا سوپرا و فیسکر اوشن را نیز برعهده دارد.

آقای جیم راتکلیف مدیرعامل شرکت اینئوس با اشاره به فناوری هیبرید در پیشرانه فوسیلیه، این خودرو را برای رانندگی در مسیرهای داخل شهر هم مناسب دانسته است.

انتظار داریم که تا قبل از پایان سال 2024، خبرهای تکمیلی درباره مشخصات فنی و سایر ویژگی‌های اینئوس فوسیلیه توسط شرکت سازنده اعلام شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران