• اينئوس گرنادير Detour

در تیراژ 200 دستگاه

معرفی اینئوس گرنادیر Detour

27 تیر 1403 17:25

شرکت خودروسازی اینئوس، اولین محصول بخش تازه‌تاسیس Arcane Works را عرضه کرد که گرنادیر Detour نام دارد. از این مدل تنها 200 دستگاه ساخته می‌شود و مالکان آن به رنگ‌های بیش‌تری برای بدنه، جزئیات سفارشی، سیستم اگزوز جدید و مواد اولیه باکیفیت کابین دسترسی دارند.

طراحی اینئوس گرنادیر Detour

ظاهر گرنادیر Detour از گرنادیر استاندارد استیشن‌واگن متمایز است. زیرا رینگ‌های 18 اینچی جدید برای آن نصب شده و جلوپنجره متفاوتی هم دارد. همچنین رنگ‌های جدیدی برای قطعاتی مانند اسکیدپلیت، روف‌ریل و نردبان عقب اضافه شده است.

اینئوس گرنادیر Detour

چهار رنگ جدید برای بدنه این مدل ارائه شده، که شامل قرمز ماگما، آبی Whiteout، نقره‌ای Storm Force و سبز Squall است. اگر این رنگ‌ها مطابق سلیقه مشتری نباشد، می‌توانند به Arcane Works رنگ دلخواه را سفارش دهند که منحصربه‌فرد باشد.

فضای داخل خودرو مطابق با نسخه استاندارد است. چهار گزینه مختلف برای روکش‌های چرمی Bridge of Weir و دو گزینه کشمیر Johnstons of Elgin برای سقف ارائه می‌شود. مدل نسخه ویژه و عبارت Arcane Works روی صفحه آلومینیومی رکاب خودرو با لیزر حک شده است. همچنین نشان ویژه Arcane Works توسط Vaughtons، جواهرساز بریتانیایی، ساخته شده است.

اینئوس گرنادیر Detour

مشخصات فنی اینئوس گرنادیر Detour

در بخش فنی و پیشرانه هیچ تغییر و اصلاحی ایجاد نشده است. بنابراین همان پیشرانه شش سیلندر خطی ب‌ام‌و با حجم 3 لیتر وجود دارد، که یا دیزلی و یا بنزینی است. نسخه بنزینی از سیستم اگزوز اختصاصی بهره برده که گفته شده صدا را بهبود می‌دهد.

قیمت اینئوس گرنادیر Detour

همان طور که انتظار می‌رفت، قیمت اینئوس گرنادیر Detour به اندازه قابل توجهی گران‌تر از سایر نسخه‌های این شاسی‌بلند است. به گزارش Autocar، هر دستگاه از این محصول قیمتی برابر 173,234 دلار قیمت دارد. این قیمت پایه است و شامل موارد سفارشی نمی‌شود.

اینئوس اعلام کرده که تولیدات آینده این شرکت احتمالا با پیشرانه ارتقایافته و شاسی‌های جدید و ویژگی‌های خاص ارائه خواهند شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران