• هيونداي کرتا N لاين

با 160 اسب‌بخار قدرت

معرفی هیوندای کرتا N لاین

12 اسفند 1402 18:48

نسخه N لاین از هیوندای کرتا، اولین بار در سال 2022 و در برزیل عرضه شد. اکنون همین نسخه در هند نیز معرفی شده است، درحالی‌که نسخه بروزرسانی شده از کرتا هم از مدتی پیش در این کشور عرضه می­‌شود.

طراحی هیوندای کرتا N لاین

نسخه N لاین از هیوندای کرتا در بازار هند، از نظر طراحی جزئیات جلوپنجره و سپرها، باله بزرگ روی در صندوق، خروجی دوتایی اگزوز و رینگ‌های 18 اینچی، با  نسخه استاندارد تفاوت دارد. رنگ قرمز هم در بخش پایینی بدنه و کالیپرهای ترمز قابل مشاهده است.

هیوندای کرتا N لاین

کابین و امکانات هیوندای کرتا N لاین

در تنها تصویری که از فضای کابین هیوندای کرتا N لاین منتشر شده، می­‌توان جزئیات قرمز روی صندلی‌های جلو را تشخیص داد. این مدل براساس گران‌ترین نسخه از کرتا شکل گرفته است، بنابراین مواردی شامل نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، تهویه مطبوع، دوربین 360 درجه، کروزکنترل تطبیق­‌پذیر، ترمز خودکار و دستیار تعویض خط را به همراه دارد.

مشخصات فنی هیوندای کرتا N لاین

هیوندای کرتا N لاین در هند به نیرومندترین پیشرانه قابل عرضه برای این خودرو مجهز شده است. پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ، 160 اسب‌بخار قدرت را از طریق گیربکس شش سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌­دهد.

نسخه استاندارد هیوندای کرتا در هند با پیشرانه‌­های 1.5 لیتری تنفس طبیعی بنزین‌­سوز یا دیزل هم قابل سفارش است. صرف نظر از پیشرانه، کلیه نسخه­‌های هیوندای کرتا در هند به صورت دیفرانسیل-جلو به فروش می‌­رسد.

هیوندای کرتا N لاین

قیمت هیوندای کرتا N لاین

درحال حاضر از زمان عرضه و قیمت هیوندای کرتا N لاین در هند، هیچ اطلاعی در دسترس نیست، اما انتظار می‌­رود که این موارد به همراه تصاویر و جزئیات بیشتر، در آینده نزدیک منتشر شود.

در انتها بد نیست به این نکته اشاره کنیم، که با وجود خروج برند هیوندای از بازار روسیه، اکنون قرار شده که هیوندای کرتا N لاین به همراه هیوندای اکسنت و دو نسخه از کیا ریو در این کشور تحت برند سولاریس مونتاژ شود. این درحالی است که هیوندای هرگز نسخه N لاین از هیوندای کرتا را در روسیه عرضه نکرده بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران