• 2024 هيونداي آيونيک 5
  • 2024 هيونداي آيونيک 5
  • 2024 هيونداي آيونيک 5
  • 2024 هيونداي آيونيک 5
  • 2024 هيونداي آيونيک 5
  • 2024 هيونداي آيونيک 5
  • 2024 هيونداي آيونيک 5
  • 2024 هيونداي آيونيک 5

اصلاحاتی بعد از سه سال

معرفی هیوندای آیونیک 5 مدل 2024

16 اسفند 1402 11:46

هیوندای آیونیک ۵، آینده‌نگر طراحی شده و با این که سه سال از تولید آن می‌گذرد، هنوز همانند یک کانسپت به نظر می‌رسد. بنابراین چنین خودرو و طراحی‌ای نیاز به فیس‌لیفت ندارد.

اما هیوندای این محصول را برای سال ۲۰۲۴ اصلاح کرده و تغییراتی را در آن شاهد هستیم. نسخه جدید در کره جنوبی رونمایی می‌شود و به زودی به سایر مناطق نیز عرضه خواهد شد.

طراحی هیوندای آیونیک 5 مدل 2024

نسخه N لاین، در حد فاصل نسخه معمولی و نسخه پرفورمنس N قرار می‌گیرد. در این نسخه‌ها، بدنه اسپرت‌تر دیده می‌شود و کیت دارد، اما قدرت تغییر پیدا نخواهد کرد و استاندارد است. سپرهای متفاوت، رکاب‌های جانبی، رینگ‌های ۲۰ اینچی با طراحی جدید و لوگو N لاین از ویژگی‌های جدید است‌.

2024 هیوندای آیونیک 5

هیوندای، نسخه استاندارد آیونیک 5 را نیز مورد اصلاح و به‌روز رسانی قرار داده است. جلوپنجره به طور جزئی به روز شده و سپرها تغییر شکل داده‌اند. ابعاد خودرو ثابت باقی مانده، اما با تغییر سپرها، ۲۰ میلی‌متر طویل‌تر از قبل شده است. آیونیک 5 با وجود اسپویلر عقب نیز ۵۰ میلی‌متر عریض‌تر شده است و سرانجام هیوندای برای این محصول برف‌پاک‌کن عقب را نیز نصب کرده.

مشخصات کابین آیونیک 5 مدل 2024

ممکن است فضای داخلی همانند نسخه قبلی دیده شود، اما اکنون دکمه‌های بیش‌تری در آن وجود دارد. همانند توسان که دکمه‌های فیزیکی دارد. یک ردیف از دکمه‌ها مربوط به سیستم‌های تهویه و گرمکن صندلی‌های جلو، گرمکن فرمان و دستیار پارک است.

اصلاحات جزئی دیگری نیز در کابین وجود دارد. برای مثال، پد شارژر وایرلس به راننده و سرنشین جلویی نزدیک‌تر شده و در دسترس‌تر است. تنظیم سیستم تهویه مطبوع روی داشبورد است.

2024 هیوندای آیونیک 5

نسخه N لاین، ویژگی‌های بیش‌تری در کابین خودرو ارائه می‌دهد. برای مثال، صندلی‌های اسپرت، سقف مشکی، دوخت قرمز، تودوزی دو رنگ کابین و ظاهر متفاوت فرمان و داشبورد دارد. مالک خودرو می‌تواند صندلی‌های ردیف دوم را از راه دور تا کند.

هیوندای آیونیک ۵ جدید، سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید دارد که به روز شده است. ایمنی ارتقا یافته، درهای تقویت شده و ستون B قوی‌تر، از ویژگی‌های آن است.

مشخصات فنی هیوندای آیونیک 5 مدل 2024

هیوندای همچنین دمپرها را برای کاهش ارتعاشات فرمان تغییر داده است. همچنین موتور عقب، عایق صدا اضافه‌تر دارد که موجب کابین ساکت‌تر خواهد شد. نسخه استاندارد اکنون از باتری بزرگ‌تری بهره‌مند شده که ظرفیت آن از ۷۷‌.۴ به ۸۴ کیلووات ساعت رسیده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران