• جي‌اي‌سي ترامپچي GS4 مکس
  • جي‌اي‌سي ترامپچي GS4 مکس
  • جي‌اي‌سي ترامپچي GS4 مکس
  • جي‌اي‌سي ترامپچي GS4 مکس
  • جي‌اي‌سي ترامپچي GS4 مکس
  • جي‌اي‌سي ترامپچي GS4 مکس
  • جي‌اي‌سي ترامپچي GS4 مکس

امکو با چهره جدید و قیمت کمتر

معرفی جی ای سی ترامپچی GS4 مکس

2 فروردین 1403 16:25

نسل‌های اول و دوم ترامپچی GS4 به ترتیب در سال‌های 2015 و 2019 معرفی شد. اکنون GAC قصد دارد در کنار نسخه­‌های عادی و پلاس از GS4، یک مدل جدید یعنی GS4 مکس را هم عرضه کند.

البته با یک محصول کاملا جدید مواجه نیستیم، چراکه جی ای سی ترامپچی GS4 مکس درواقع نسخه تغییریافته از جی ای سی امکو است. جی ای سی امکو که نخستین بار در سال 2022 معرفی و اخیرا به ایران هم وارد شده، طراحی بسیار مدرنی دارد، که شاید موردپسند همگان نباشد.

طراحی جی ای سی GS4 مکس

به نظر می­‌رسد که GAC با عرضه ترامپچی GS4 مکس، کمی از آن طراحی عجیب عقب‌نشینی کرده و این خودرو را لااقل در نمای جلو با طرحی به مراتب عادی­‌تر به مخاطبان معرفی کرده است. فرم چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر جلو به طور کامل عوض شده و البته تاحد زیادی، یادآور محصولات برند ژاپنی اینفینیتی است. در نمای جانبی و عقب تغییر خاصی مشاهده نمی‌­شود.

جی‌ای‌سی ترامپچی GS4 مکس

ابعاد بدنه جی ای سی ترامپچی GS4 مکس در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.685، 1.901، 1.69 و 2.75 متر اعلام شده است، که نسبت به جی ای سی امکو، 5 و 20 میلی‌متر افزایش در طول و ارتفاع را نشان می­‌دهد.

کابین و امکانات جی ای سی GS4 مکس

طراحی کلی داشبورد جی ای سی ترامپچی GS4 مکس به امکو شباهت دارد، با این تفاوت که اهرم تعویض دنده و دریچه­‌های تهویه با نمونه­‌های به مراتب ساده­‌تر ولی احتمالا عامه‌پسند جایگزین شده است. ظرفیت 638 لیتری محفظه بار هم پس از خم کردن صندلی‌ها به 1586 لیتر افزایش می‌یابد.

جی‌ای‌سی ترامپچی GS4 مکس

از مهمترین تجهیزات رفاهی گک ترامپچی GS4 مکس می­‌توان به دو نمایشگر دیجیتال، سقف پانوراما، گرمکن صندلی‌ها، دوربین 360، کروزکنترل تطبیق‌­پذیر، ترمز خودکار و دستیار تعویض خط اشاره کرد. با توجه به عدم وجود دوربین روی ستون جلو، می­‌توان دریافت که برخلاف امکو از قابلیت تشخیص چهره راننده خبری نیست.

مشخصات فنی جی ای سی GS4 مکس

جی ای سی ترامپچی GS4 مکس به پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با 177 اسب‌­بخار قدرت و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر مجهز شده است. این درحالی است که امکو در دو نسخه با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 252 اسب‌­بخار قدرت یا سامانه هیبرید با پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی، به فروش می‌­رسد.

همچون امکو، جی ای سی ترامپچی GS4 مکس نیز فقط به صورت محرک-جلو عرضه می‌­شود.

جی‌ای‌سی ترامپچی GS4 مکس

قیمت جی ای سی GS4 مکس

بنابر اعلام GAC، قیمت پایه ترامپچی GS4 مکس در محدوده صد هزار یوان (13,900 دلار) تعیین خواهد شد. گک امکو با قیمت پایه 119,800 یوان (16,650 دلار) به فروش می­‌رسد. فعلا از احتمال عرضه گک ترامپچی GS4 مکس در خارج از چین، اطلاعی در دسترس نیست.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران