• معرفي ميني کوپر S مدل 2025
  • معرفي ميني کوپر S مدل 2025
  • معرفي ميني کوپر S مدل 2025
  • معرفي ميني کوپر S مدل 2025
  • معرفي ميني کوپر S مدل 2025

بدون گیربکس دستی!

معرفی مینی کوپر S مدل 2025

14 فروردین 1403 15:42

به نظر می‌رسد که مینی فعلا قصد خاتمه تولید مدل‌های درون‌سوز را ندارد. بنابراین مدتی پس از رونمایی مینی کوپر SE با امکان انتخاب دو پیشرانه، حالا نوبت به کوپر S رسیده که با یک انتخاب در موتور، در ایالات متحده هم قابل خریداری است. بنابر اعلام مینی، گیربکس دستی دیگر برای این خودرو قابل سفارش نخواهد بود.

مشخصات فنی مینی کوپر S

مینی کوپر S به پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با 201 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که خروجی را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه خودکار به محور جلو انتقال می‌دهد. بنابر اعلام مینی، این خودرو در شرایط ایده‌آل می‌تواند ظرف 6.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

کابین و امکانات مینی کوپر s

مینی کوپر S در تیپ پایه یعنی سیگنچر، همراه با رینگ‌های 17 اینچی، امکان انتخاب چهار رنگ برای بدنه، نمایشگر لمسی 9.4 اینچی، روکش پارچه‌ای خاکستری روشن یا مشکی برای صندلی‌ها، نمایشگر مجازی روی شیشه (هداپ)، سقف پانوراما با شیشه ثابت و گرمکن برای فرمان و ردیف جلو، عرضه می‌شود. چند سامانه ایمنی و دستیار راننده شامل دوربین ثبت وقایع، کروزکنترل پویا، حسگر نور، دستیار پارک و غیره هم در این مدل موجود است.

یک قدم بالاتر، تریم سیگنچر پلاس قرار دارد که در ازای 2.400 دلار مبلغ بیشتر، مواردی شامل رنگ‌آمیزی متفاوت سقف با بدنه، چند انتخاب بیشتر برای طرح رینگ‌ها و دستیار رانندگی فعال را به همراه دارد.

تریم آیکانیک با مسیریاب واقعیت افزوده، تنظیم برقی صندلی‌ها ، سیستم صوتی پرمیوم و برخی موارد دیگر، 4.100 دلار از تریم پایه گران‌تر است.

قیمت و برنامه عرضه مینی کوپر S

مینی کوپر S مدل 2025 از ماه می به نمایندگی‌ها وارد خواهد شد، اما علاقمندان می‌توانند از 29 مارس و در نمایشگاه نیویورک 2024 با این خودرو دیدار کنند. آقای مایک پیتون قائم مقام مینی در آمریکا، از امکان خوشگذرانی علاقمندان با مینی در شهری مثل نیویورک اظهار خوشحالی کرده است.

توجه داشته باشید که مشتریان آمریکایی برای خرید مینی کوپر S مدل 2025، حداقل باید 33,195 دلار بپردازند. این رقم برای تریم کامل به 37,295 دلار می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران