• پکيج بهاري بنتلي بنتايگا S مولينر

تزئینات جدید برای فصل نو

پکیج‌های بهاری برای بنتلی بنتایگا S مولینر

15 فروردین 1403 14:26

مولینر، بخش سفارشی کمپانی بنتلی، فرا رسیدن فصل بهار را با چند پکیج طراحی برای بنتایگا S جشن می‌گیرد. این پکیج‌های ویژه، فقط در اروپا عرضه می‌شوند و طراحی آن‌ها از طبیعت الهام گرفته شده است.

هرکدام از آن‌ها یک پالت رنگی دارند. آبی Azimuth، آبی Glacier، قرمز مگنتا و شکوفه گیلاس. آبی Azimuth از گل‌های هورتانسیا الهام گرفته و نشانه آرامش است. آبی Glacier نیز از گل‌های داهلیا الهام گرفته که نشانه وقار و صلح است. مگنتا نیز از گل‌های پیونی بنفش الهام گرفته که نشانه‌ای از احترام، افتخار، عزت و قدرت است. شکوفه گیلاس نیز به درختان گیلاس ژاپنی اشاره دارد که پر از شکوفه و نماد بهار هستند.

پکیج بهاری بنتلی بنتایگا S مولینر

این رنگ‌ها برخی از ویژگی‌های داخل کابین را نیز برجسته کرده است. مانند اهرم تعویض دنده، شاخه‌های فرمان، صندلی‌ها و ... .

بنتلی اشاره کرده که این پکیج‌ها با نورپردازی محیطی، چراغ خوش‌آمدگویی و پدال‌های اسپرت همراه است. برای بخش خارجی نیز رینگ‌های ۲۲ اینچی در نظر گرفته شده است.

جزئیات قیمت‌گذاری این پکیج‌ها اعلام نشده است. اما می‌دانیم که قیمت بنتایگا جدید با مدل ۲۰۲۴ از ۲۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود و به ۳۵۰ هزار دلار نیز می‌رسد.

پکیج بهاری بنتلی بنتایگا S مولینر

بنتلی بنتایگا S سه سال پیش معرفی شد‌. ظاهری اسپرت دارد‌ و با چند ارتقا در کابین همراه است. رینگ‌های ۲۲ اینچی سیلور به طور استاندارد برای آن در نظر گرفته شده و البته رنگ مشکی پیانویی نیز در دسترس است.

بنتایگا S از یک پیشرانه V8 توئین توربو نیرو می‌گیرد که ۴ لیتر حجم دارد. این پیشرانه ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این محصول به طور استاندارد با سیستم تمام چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته دارد. شتاب صفر تا صد آن ۴‌.۴ ثانیه است و حداکثر سرعت به ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران