• سوپر اسپرت نيلو 27

خلق هیولایی دیگر از طراح شیرون

نیلو27؛ نامی جدید در دنیای هایپرکارها

4 خرداد 1403 12:30

یک برند جدید خودروهای هایپرکار، در Pebble Beach و در تاریخ ۱۵ آگوست رونمایی می‌شودنام این شرکت، Nilu27 است و موسس آن، ساشا سلیپانوف، از طراحان مطرح دنیای خودروست. این شخص، سال گذشته یک استودیوی طراحی جدید با نام Hardline27 ایجاد کرد.

یک تیزر کوتاه از هایپرکار جدید این برند تازه‌تاسیس منتشر شده است، که خودرو را از نمای عقب آن نشان می‌دهد. درهای گالوینگ آن مشابه خودرو پاگانی یوتوپیا بوده، اما طراحی آن کمی تهاجمی‌تر است.

چیزی که در اولین نگاه جلب توجه می‌کند، خروجی‌ اگزوز سه‌گانه است که در بخش وسط و بین دو بال تعبیه شده. گفتن نوع موتور از روی تیزر کوتاه دشوار است، اما یک موتور تنفس طبیعی به نظر می‌رسد.

در بخش عقب این هایپرکار، چراغ‌های LED ساده‌ای دیده می‌شود که در یک محیط مشبک نصب شده‌اند. یک دیفیوزر بسیار بزرگ از جنس فیبرکربن وجود دارد و سپری مشابه سپرهای سنتی در بخش عقب دیده نمی‌شود. همین موضوع باعث شده تا از عقب تایرها مشخص باشند.

به طور کلی اطلاعات کمی از این هایپرکار در دسترس است. در تیزر Nilu27، توضیح داده شده که به عنوان یک برند هایپرکار جدید، خودروها را به اندازه زیباییشان، بی‌رحم و وحشی می‌سازد.

ساشا سلیپانوف، موسس Nilu27، طراح خودروهای محبوب و مشهوری مانند بوگاتی شیرون، کونیگ‌زگ جمرا و کانسپت جنسیس اسنشیا است.

اطلاعاتی درباره میزان توسعه و پیشرفت این پروژه جدید در دسترس نیست. حتی نمی‌دانیم که قرار است چند دستگاه از آن تولید شود. اما امیدواریم قبل از رونمایی رسمی، اطلاعات بیش‌تری ارائه شود‌.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران