• آيتو M7 اولترا
  • آيتو M7 اولترا
  • آيتو M7 اولترا
  • آيتو M7 اولترا
  • آيتو M7 اولترا
  • آيتو M7 اولترا
  • آيتو M7 اولترا
  • آيتو M7 اولترا
  • آيتو M7 اولترا
  • آيتو M7 اولترا

همراه با ارتقای ظاهری و دستیارهای رانندگی

معرفی آیتو M7 اولترا

16 خرداد 1403 12:14

شرکت آیتو، شاسی‌بلند M7 اولترا را در چهار مدل به بازار چین عرضه می‌کند. بازه قیمتی آن بین ۴۰ هزار تا ۴۵ هزار و ۶۰۰ دلار است.

آیتو M7 اولترا، از نظر ظاهری و دستیارهای رانندگی ارتقا یافته است. اما پیشرانه بدون تغییر باقی مانده‌ است.

طراحی آیتو M7 اولترا

آیتو M7 اولترا، یک شاسی‌بلند سایز متوسط تا بزرگ است که در نسخه‌های ۵ و ۶ نفره عرضه می‌شود. ابعاد آن به 5020 × 1945 × 1760  میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری آن ۲۸۲۰میلی‌متر است.

نمای جلو این محصول، طراحی جدید و بسته دارد و رنگ بدنه آبی به رنگ‌ها اضافه شده، همچنین دو نوع طراحی جدید برای رینگ‌ها در دسترس است.

آیتو M7 اولترا

کابین و امکانات آیتو M7 اولترا

کابین خودرو بدون تغییر باقی مانده و یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی LCD برای صفحه کیلومتر و یک نمایشگر ۱۵‌‌.۶ اینچی 2K مرکزی برای اطلاعات و سرگرمی تعبیه شده است. رنگ‌های استاندارد کابین زردآلویی و قهوه‌ای هستند. البته رنگ نارنجی نیز به عنوان یک آپشن در دسترس است.

کابین خودرو ارتقایافته و دارای سیستم هوشمند HarmonyOS هوآوی است، که مجهز به دسکتاپ چندنفره و همکاری با چند دستگاه است. نمایشگر جلو و عقب قابلیت اتصال دارند و تکنولوژی صوتی Schroeder وجود دارد. MagLinkهای عقب با نمایشگرهای ۱۳‌.۲ اینچی عقب سازگار می‌شوند.

آیتو M7 اولترا

همچنین صندلی‌ها با چرم ناپا روکش شده‌اند و فضای طولی ردیف سوم در نسخه شش نفره، ۱۰ میلی‌متر افزایش یافته است. فضای سر ۵ میلی‌متر و ارتفاع صندلی نیز ۵ میلی‌متر بیش‌تر شده است.

سقف آن به لیدار ۱۹۲ لاین مجهز شده (مشابه آیتو M9) که قابلیت تشخیص طولانی‌تر، معادل ۲۵۰ متر، دارد. این لیدار با سیستم رانندگی پیشرفته هوآوی ADS 2.0 سازگار است. نسخه فعلی، لیدار ۱۲۶ لاین دارد که فاصله تشخیص آن ۱۵۰ متر است.

آیتو M7 اولترا، همچنین سه رادار موج میلیمتری، ۱۱ دوربین با کیفیت بالا و ۱۲ رادار اولتراسونیک دارد.

آیتو M7 اولترا

مشخصات فنی آیتو M7 اولترا

همان‌طور که اشاره شد، هیچ تغییر و اصلاحاتی در بخش پیشرانه اعمال نشده است. پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ آن، در نسخه دیفرانسیل عقب، خروجی‌ای برابر ۲۶۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب آن نیز ۷.۸ ثانیه است. نیروی موتور در نسخه  AWD به ۴۴۲ اسب‌بخار قدرت و ۶۶۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. شتاب این نسخه نیز برابر ۴.۸ ثانیه است. حداکثر سرعت نیز ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

نوع باتری، لیتیوم سه تایی از CATL است که ظرفیت آن ۴۲ کیلووات ساعت است. با شارژ سریع، در مدت زمان ۳۰ دقیقه از شارژ ۳۰ به ۸۰ درصد می‌رسد.

آیتو M7 اولترا

برد حرکتی ترکیبی در نسخه دیفرانسیل عقب، برابر ۱۳۰۰ کیلومتر بوده و در حالت تمام برقی نیز ۲۴۰ کیلومتر است.

در نسخه AWD به طور ترکیبی ۱۲۵۰ کیلومتر طی کرده و در حالت تمام برقی با هر بار شارژ ۲۱۰ کیلومتر می‌پیماید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران