• نخستين تصاوير از هيونداي اينستر
  • نخستين تصاوير از هيونداي اينستر
  • نخستين تصاوير از هيونداي اينستر
  • نخستين تصاوير از هيونداي اينستر
  • نخستين تصاوير از هيونداي اينستر
  • نخستين تصاوير از هيونداي اينستر

همتای برقی کسپر

انتشار نخستین تصاویر از هیوندای اینستر

27 خرداد 1403 08:40

هیوندای با انتشار تعدادی تصویر، از عرضه یک محصول جدید خبر داده است. با وجود فضای تیره و تاریک این تصاویر، می­‌توان تشخیص داد که با نسخه برقی هیوندای کسپر مواجه هستیم، که البته در برخی کشورها با نام اینستر (Inster) عرضه خواهد شد.

هیوندای کسپر به عنوان یک هاچ‌بک جمع‌وجور و قدبلند، در سال 2021 عرضه شد. این خودرو که از زیرساخت مشترک با کیا پیکانتو بهره‌مند شده، نام خود را از یک ترفند رایج بین اسکیت‌سواران به عاریت گرفته است هرچند که این نام ممکن است یک انیمیشن قدیمی و محبوب را نیز تداعی کند. اما نام اینستر از ترکیب دو کلمه intimate و innovative به معنای محبوب و نوآورانه، به وجود آمده است.

مشخصات ظاهری هیوندای اینستر

بنابر آنچه در تصاویر قابل تشخیص است، به نظر می­‌رسد که فرم بدنه هیوندای اینستر کاملا به کسپر وفادار مانده و تنها برخی جزئیات شامل جزئیات چراغ‌های عقب با همتای درون‌سوز متفاوت است.

به نظر می­‌رسد نه تنها طراحی صفحه پشت آمپر با مدل قبلی تفاوت دارد، بلکه ابعاد نمایشگر لمسی هم افزایش یافته است.

ابعاد بدنه هیوندای اینستر هنوز اعلام نشده است، اما به نظر نمی‌­رسد که با کسپر تفاوتی داشته باشد. ابعاد بدنه هیوندای کسپر در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 3.595، 1.595، 1.575 و 2.4 متر اعلام شده است.

مشخصات فنی هیوندای اینستر

از مشخصات فنی هیوندای اینستر هم اطلاعی در دسترس نیست، اما بنابر اطلاعات اولیه، برد حرکتی این خودرو در دو نسخه بازار کره جنوبی و جهانی به ترتیب 315 و 355 کیلومتر (برمبنای WLTP) خواهد بود.

هیوندای کسپر را می­‌توان همراه با پیشرانه سه سیلندر یک لیتری تنفس طبیعی یا توربوشارژ با 76 یا 100 اسب­‌بخار قدرت خریداری کرد. صرف‌نظر از پیشرانه، انتقال قدرت در این خودرو از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک به محور جلو انجام می­‌شود.

هیوندای اینستر در جریان نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل بوسان رونمایی خواهد شد. این رویداد از 27 ژوئن آغاز به کار می­‌کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران