• معرفي فولکس واگن تارو XR
  • معرفي فولکس واگن تارو XR
  • معرفي فولکس واگن تارو XR
  • معرفي فولکس واگن تارو XR

تی-کراس در لباس تیگوان!

معرفی فولکس واگن تارو XR

30 خرداد 1403 08:58

تصاویری از محصول جدید اتحاد سایک و فولکس واگن با نام تارو XR، منتشر شده است. البته مدل دیگری با نام تارو توسط همین شرکت تولید می­‌شود که با تارو XR کمی تفاوت دارد. درواقع تارو XR را می­‌توان نسخه تغییریافته از مدل تی-کراس دانست، که در قالب نسخه‌­های گوناگون در اروپا، برزیل، هند و چین به فروش می­‌ر‌سد.

به نظر می‌­رسد که سایک و فولکس واگن با عرضه تارو XR همان کاری را انجام داده است که مدتی پیش با عرضه نسخه متفاوتی از سدان اقتصادی لاویدا انجام داد.

مشخصات ظاهری فولکس واگن تارو XR

در نمای جلوی فولکس واگن تارو XR به جز نصب نوارهای افقی پایین سپر شبیه به تیگوان L پرو، با تغییر دیگری مواجه نیستیم. این نوارها را می‌­توان به رنگ مشکی یا نقره‌­ای سفارش داد. طراحی ستون‌های عقب نیز به تایگون (عرضه شده در هند) شباهت دارد.

معرفی فولکس واگن تارو XR

ابعاد بدنه فولکس واگن تارو XR در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.351، 1.762، 1.605 و 2.651 متر اعلام شده که در طول و عرض از تی-کراس بزرگتر ولی در تمام جهات از تارو کوچک‌تر است.

مشخصات ظاهری فولکس واگن تارو

تارو XR به پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده است که در دو نسخه تنفس طبیعی و توربوشارژ، به ترتیب 110 و 160 اسب‌­بخار قدرت تولید می‌­کند. خروجی پیشرانه در این مدل به محور جلو منتقل می­‌شود.

معرفی فولکس واگن تارو XR

برنامه عرضه فولکس واگن تارو XR

انتظار داریم که فولکس واگن تارو XR در سال جاری وارد بازار شود. دو مدل تی-کراس و تارو در چین به ترتیب با قیمت پایه 115,900 و 158,600 یوان (16 هزار و 21.800 دلار) به فروش می­‌رسند. احتمالا قیمت تارو XR در فاصله این دو عدد تعیین شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران