• برنامه Varis براي ارتقا تويوتا GR کرولا
  • برنامه Varis براي ارتقا تويوتا GR کرولا
  • برنامه Varis براي ارتقا تويوتا GR کرولا
  • برنامه Varis براي ارتقا تويوتا GR کرولا
  • برنامه Varis براي ارتقا تويوتا GR کرولا

ظاهری خشن برای هاچ‌بک جذاب

برنامه Varis برای ارتقا تویوتا GR کرولا

16 تیر 1403 16:50

قطعات Varis باعث می‌شوند تویوتا GR کرولا به یک هاچ‌بک فوق‌العاده تبدیل شود.

یکی از خاص‌ترین هاچ‌بک‌های روز بازار اکنون می‌تواند یک کاپوت فیبر کربنی و یک بال عقب سه‌تکه داشته باشد.

تویوتا GR کرولا یکی از هاچ‌بک‌های جذاب در بازار است، که عملکرد فوق‌العاده و ظاهر تهاجمی را ارائه می‌دهد. اما برای صاحبان خودرو که می‌خواهند خودروی‌شان بیشتر از دیگران متمایز شود، چندین قطعه جدید از Varis وجود دارد که به این نیاز آن‌ها پاسخ دهد.

قطعات Varis را می‌توان از طریق Bullet Automotive در ایالات متحده یا مستقیماً از Varis North America سفارش داد. Bullet Automotive شروع به پذیرش پیش‌سفارش‌ها برای این قطعات کرده است و اکثر آن‌ها باید ظرف 3 الی 4 ماه آماده تحویل باشند. با این حال، مشتریان برای برخی از اکسسوری‌های خاص‌تر Varis باید 7 الی 8 ماه صبر کنند. بنابراین، باید بدانیم چه چیزهایی در دسترس است و اینکه آیا انتظار کشیدن ارزش دارد؟

مشخصات ظاهری تویوتا GR کرولا با تغییرات Varis

از جلوی ماشین شروع می‌شود، جایی که Varis یک اسپلیتر جلوی فیبر کربنی برای GR کرولا با قیمت 1695 دلار در نظر گرفته است. با این که این مبلغ زیادی است، اما اسپلیتر به خودرو ظاهری تهاجمی‌تر داده است. مجموعه‌ای از توربولاتورها یا پره‌های روی سپر جلو با قیمت 645 دلار نیز در دسترس است، که وعده کاهش مقاومت هوا و افزایش نیروی عمودی را می‌دهد.

نمای جانبی GR کرولا نیز می‌تواند با رکاب‌های فیبر کربنی با قیمت 2295 دلار ارتقا یابد. دیگر ارتقاها شامل دیفیوزر عقب فیبر کربنی با قیمت 845 دلار، یک لیپ حرارتی اگزوز با قیمت 335 دلار و پوشش‌های لوله اگزوز با قیمت 695 دلار است.

دو ارتقای خاص‌تر شامل یک بال عقب سه‌تکه قابل تنظیم از جنس فیبر کربن با قیمت 1895 دلار و یک کاپوت فیبر کربنی با قیمت 2995 دلار است. هر دوی این قطعات تأثیر تحول‌آمیزی بر ظاهر GR Corolla دارند، اما متأسفانه صاحبان خودرو باید 7 الی 8 ماه برای تحویل این قطعات صبر کنند.

مشخصات فنی تویوتا GR کرولا با تغییرات Varis

Varis هیچ‌گونه تغییر فنی برای GR کرولا ارائه نمی‌دهد و این به این معنی نیست که این هاچ‌بک جذاب به آن‌ها نیاز داشته باشد. این خودرو توسط یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ سه سیلندر با قدرت تا 300 اسب‌بخار و 400 نیوتن‌متر گشتاور تأمین قدرت می‌شود. این پیشرانه منحصراً به یک جعبه‌دنده دستی شش سرعته و یک سیستم چهارچرخ محرک متصل است. ممکن است تویوتا  GR کرولا را با همان جعبه‌دنده اتوماتیک 8 سرعته‌ای که در GR یاریس فیس‌لیفت استفاده می‌شود، عرضه کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران