مخصوص بازار آمریکای جنوبی

بروزرسانی فولکس واگن آماروک

22 تیر 1403 11:14

گروه فولکس‌ واگن آرژانتین، اولین عکس رسمی مدل آماروک را برای بازار آمریکای جنوبی منتشر کرده است. این مدل درواقع نسخه به روز شده پیکاپ اصلی است، که اولین بار در سال 2009 عرضه شد. تولید این پیکاپ در مرکز صنعتی Pacheco واقع در آرژانتین آغاز شده است.

این شرکت، مدل جدید را به عنوان نسل سوم آماروک معرفی کرده، اما می‌دانیم که در واقعیت فیس‌لیفت گسترده نسل اول است. نسل دوم فولکس‌ واگن آماروک نیز اکنون در سایر بازارها، از جمله اروپا و استرالیا، در حال فروش است و پلتفرم و زیربنای آن با فورد رنجر مشترک است.

مشخصات نسخه جدید تا حد زیادی تغییر یافته، اما قسمت جلویی به طور قابل توجهی اصلاح و بازطراحی شده است. نشانه‌های ظاهری جدید آن، از مدل‌های اخیر فولکس‌ واگن گرفته شده است. مهم‌ترین قسمت، چراغ‌های جلو مدرن است که در جلوپنجره جدید و در کناز نوار LED جای‌گذاری شده است. سپر جدید نیز نسبت به قبل فرورفتگی‌های بیش‌تری دارد و یادآور مدل کوچک‌تر Saveiro است. رینگ‌های جدیدی نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است. تغییرات ظاهری بخش عقب نیز جزئی بوده و تمرکز آن روی گرافیک چراغ‌های عقب است.

فولکس‌واگن، جزئیات فنی این پیکاپ را منتشر نکرده، اما به احتمال زیاد زیربنا و ویژگی‌های فنی آن با آماروک قبلی یکسان خواهد بود.

این به روزرسانی‌های ظاهری، ممکن است با برخی اصلاحات شاسی و فناوری‌های مدرن کابین همراه باشد. احتمال دارد که فولکس‌واگن به عرضه نسخه‌های تک کابین و دوکابین این پیکاپ ادامه دهد.

احتمالا اطلاعات بیش‌تری در ماه‌های آینده و هنگام رونمایی رسمی منتشر خواهد شد. فولکس‌ واگن تاکنون بیش از 740 هزار دستگاه آماروک را در کارخانه Pacheco خود تولید کرده که 65 درصد آن برای بازارهای صادراتی و خارج از کشور آرژانتین بوده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران