• معرفي تويوتا لندکروز سري 79 با يک جزئيات خاص
  • معرفي تويوتا لندکروز سري 79 با يک جزئيات خاص
  • معرفي تويوتا لندکروز سري 79 با يک جزئيات خاص
  • معرفي تويوتا لندکروز سري 79 با يک جزئيات خاص

محصولی از Ulterio Motiv

معرفی تویوتا لندکروزر 6×6

7 شهریور 1403 15:58

اولتریو موتیو، شریک جدید شرکت SVI Engineering، اولین مدل‌های همه‌جاروی خود را که بر اساس تویوتا لندکروزر 79 طراحی شده‌اند، معرفی کرده است. یک مدل 6×4 و یک مدل 6×6، که هر دو برای عملکرد مقاوم و چندمنظوره ساخته شده‌اند.

برای کسانی که از قبل یک لندکروزر 79 دارند، اولتریو موتیو خدمات تبدیل برای ارتقاء به مدل‌های 6×4 یا 6×6 ارائه می‌دهد. این خدمات برای مدل‌های شش سیلندر، هشت سیلندر و مدل‌های اتوماتیک چهار سیلندر جدید موجود است.

ژاکو دو کوک، بنیانگذار اولتریو موتیو و مدیر عامل SVI Engineering، توضیح داد: «ما به دنبال ارائه راه‌حل‌های منحصر به فرد خودرو بودیم، که عملی و نوآورانه باشند. مدل‌های جدید 6×4 و 6×6 لندکروزر ما گواهی بر این هدف هستند و محصولات هیجان‌انگیز بیشتری در راه است.»

مدل 6×6 در بین این دو مدل برجسته است، چرا که قابلیت‌های لندکروزر را به‌طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. با اضافه کردن یک محور سوم عقب، اولتریو موتیو، جرم ناخالص وسیله نقلیه (GVM) را به 6050 کیلوگرم افزایش داده است، که 2850 کیلوگرم بیشتر از مدل استاندارد است. این افزایش با جوش دادن ماهرانه یک محور جدید به شاسی موجود انجام می‌شود که استحکام ساختار اصلی را حفظ کرده و ظرفیت حمل بار را افزایش می‌دهد.

مدل 6×6 همچنین دارای محورهای عقب ارتقا یافته و سه قفل دیفرانسیل است، که به عملکرد چشمگیر آن در خارج از جاده کمک می‌کنند. طراحی این مدل سیستم انتقال نیرو را در مقایسه با سایر تنظیمات 6×6 ساده‌تر می‌کند و از یک دیفرانسیل مستقیم و یک کلاچ نوع اسلیپر استفاده می‌کند، که فقط در مواقع ضروری نیروی کامل 6×6 را درگیر می‌کند.

از نظر ترمز، مدل 6×6 شامل یک بوستر ترمز هیدرولیک کمکی با شیلنگ‌های بافته شده است که راحتی ترمزگیری را در مقایسه با لندکروزر استاندارد بهبود می‌بخشد. این سیستم همچنین برای نصب مجدد بر روی مدل‌های موجود سری 70 لندکروزر در دسترس است. با این حال، به دلیل افزایش ظرفیت حمل بار، مدل 6×6 برای استفاده در جاده‌های عمومی به یک گواهینامه رانندگی کد C1 (که قبلاً کد 10 بود) نیاز دارد.

نسخه 6×4، در حالی که ظاهری مشابه با مدل 6×6 دارد، در تنظیم محور متفاوت است. این مدل فاقد محور عقب متحرک است و به جای آن فقط به محور اضافی خود برای حمل بار متکی است و جرم ناخالص وسیله نقلیه (GVM) آن 5500 کیلوگرم است. مدل 6×4 از یک سیستم بوگی استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که محور رانده شده 60% بار را برای کشش بهتر تحمل می‌کند.

هر دو مدل 6×4 و 6×6 دارای سیستم‌های ترمز بر روی محور سوم هستند تا ایمنی را افزایش دهند.

هر دو مدل با رینگ‌های فولادی 35 اینچی اختیاری عرضه می‌شوند که باعث بهبود ارتفاع از زمین و کشش می‌شوند. محورهای جدید به صورت اصلاح‌شده برای هماهنگی با تایرهای جلو هستند و این کارایی خارج از جاده را بیشتر بهبود می‌بخشد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران