آخرین داج وایپر 2017 تولیدی هم در کنار آن به حراج گذاشته خواهد شد

حراج آخرین دوج دیمون

19 خرداد 1397 15:00

ماه پیش، دوج خبر داد که یک خریدار خوش‌شانس در حراجی آتی برت جکسون (بیستم تا بیست و سوم ژوئن 2018) می‌تواند مالک آخرین دستگاه داج چلنجر SRT دیمون 2018 و همچنین آخرین دوج وایپر تولیدی شود. بنابراین تا زمانی که این دو خودرو را خریداری نکنید، دیمون و وایپر به هیچ وجه از هم جدا نخواهند شد.

عواید حاصل از این حراجی به موسسه خیریه United Way اهدا می‌شودقیمت این دو خودرو چقدر تخمین زده می‌شود؟ در سال 2014، دوج یک دستگاه چلنجر SRT هل کت 2015 با شماره VIN0001، در یک حراجی‌ خیریه، به قیمت 1.65 میلیون دلار فروخت. بنابراین این دو خودرو، بدون شک قیمتی بسیار بالاتر از آن خواهند داشت. امروز، داج اعلام کرده که آخرین دستگاه دیمون تولیدی بالاخره از خط تولید شرکت در کارخانه برامپتون در اونتاریوی کانادا خارج شده است.

ممکن است به این فکر کنید که چرا این دیمون، آن رنگ بدنه معروف قرمز را روی خود ندارد. داج می‌گوید این دیمون (که تصویرش را مشاهده می‌کنید) هنوز کامل نشده و در مراحل آخر مونتاژ قرار دارد. این مراحل آخر شامل رنگ‌آمیزی دستی قرمز بدنه، نصب رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچ، نصب تایرهای رادیال 18 اینچ مخصوص درگ، نصب نشان‌های دیمون روی خودرو و نصب یک پلاک VIN سفارشی روی خودرو می‌شود. از این‌رو، رنگ بدنه مشکی، به زودی از روی بدنه خودرو ناپدید خواهد شد! این آخرین نمونه تولیدی از دیمون 840 اسبی است و با احتساب آن، مجموع تیراژ تولید دیمون به 3300 دستگاه خواهد رسید.

 

خودروی دیگری که در این حراجی به‌عنوان جفت این خودرو فروخته می‌شود، یک وایپر مدل 2017 است که تا زمان بازگشت دوباره وایپر به بازار، آخرین وایپر تولیدی تاریخ است. دو خودرو روی هم رفته 1485 اسب‌بخار نیرو دارند. وایپر از پیشرانه 8.4 لیتری 10 سیلندر خورجینی با قدرت 645 اسب‌بخار بهره می‌برد.

این افعی به مواردی مانند بدنه فیبرکربن سبک، در حد استانداردهای صنعت هوا و فضا، اگزوزهای نمادین کناری و تایرهای بزرگ عقب با 14 اینچ عرض، مجهز شده است. رنگ بدنه این وایپر هم قرمز خواهد بود. از برخی موارد قابل توجه آن می‌توان به تزئینات فیبرکربنی روی بدنه، صندلی‌های چرم آلکانتارای مشکی، یک پلاک VIN ویژه و کیت اصالت اشاره کرد. داج می‌گوید تمام عواید حاصل از این حراجی به موسسه خیریه United Way اهدا خواهد شد.

دیدگاه کاربران