لکسوس می‌خواهد رقیبی سرسخت برای آئودی Q7 و مرسدس GLS روانه بازار کند.

تمایل شدید مدیران لکسوس برای تولید کانسپت LF-1 Limitless

1 بهمن 1396 10:00

شرکت لکسوس از کانسپت LF-1 Limitless در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی کرد. به نظر می‌رسد مدیران این خودروساز ژاپنی تمایل بسیار زیادی برای راهاندازی خط تولید آن دارند...

جای شاسی‌بلندی برای رقابت با خودروهایی مانند آئودی Q7 و مرسدس‌بنز GLS در سبد محصولات لکسوس خالی است.

جف براکن، مدیرعامل لکسوس آمریکای شمالی در مصاحبه‌ای با واردز اتو، در این باره می‌گوید: «ما باید این خودرو را تولید کنیم. اگر بتوانیم به چنین موفقیتی دست پیدا کنیم بسیار خوشحال خواهیم شد.»

لکسوس در حال حاضر، دو مدل جمع‌وجور NX و سایز متوسط RX  را در مدل‌های خود دارد، ولی جای یک شاسی‌بلند برای رقابت با خودروهایی مانند آئودی Q7 و مرسدس‌بنز GLS درسبد محصولات  لکسوس کاملاً خالی است. براکن گفته این موضوع، خلأیی بزرگ در سبد محصولات کمپانی پدید آورده است و ورود LF-1، اتفاق بسیار خوبی برای کمپانی خواهد بود؛ زیرا با نداشتن خودرویی مانند LF-1، لکسوس میزان فروش قابلتوجهی را از دست داده است.

لکسوس در حال حاضر دو مدل RX و NX را در میان مدل‌های خود دارد، ولی این شرکت اولین خودروسازی نخواهد بود که به دنبال جایگزینی برای مدل‌های شاسی‌بلند خود است. به عنوان مثال، کادیلاک، قصد دارد از کراساوری با 7 سرنشین در سال 2019 رونمایی کند که البته جایگاهی پایین‌تر از اسکلید محبوب خواهد داشت.

دیدگاه کاربران