• شرايط فروش وانت نيسان ابي
  • شرايط فروش وانت پادرا پلاس
  • شرايط فروش نيسان زامياد
  • شرايط فروش نيسان زامياد
  • شرايط فروش نيسان زامياد
  • شرايط فروش زامياد پادرا پلاس
  • شرايط فروش زامياد کارون
  • شرايط فروش زامياد کارون
  • شرايط فروش زامياد
  • شرايط فروش وانت نيسان سفيد

فروش اقساطی وانت نیسان با وام 200 میلیونی

شرایط فروش زامیاد و ثبت نام وانت نیسان (اسفند 1402)

26 اسفند 1402 13:38

فروش اقساطی وانت زامیاد: اسفند 1402

شرایط فروش اعتباری وانت نیسان زامیاد، از روز شنبه مورخ 1402/12/26 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد. در این مرحله از فروش اقساطی وانت زامیاد، مشتریان می‌توانند از تسهیلات 100 تا 200 میلیون تومانی با بازپرداخت 24 ماهه استفاده کنند:

فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد

براساس بخشنامه فروش فوری اعتباری وانت نیسان، نرخ سود تسهیلات معادل 23 درصد بوده و رنگ تمامی خودروهای تحویلی به مشتریان، آبی است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش اعتباری زامیاد (PDF)

فروش نقدی وانت نیسان زامیاد: اسفند 1402

طرح فروش نقدی وانت نیسان، از ساعت 10 صبح شنبه مورخ 1402/12/19 آغاز می‌شود. در این مرحله از ثبت نام زامیاد، متقاضیان امکان خریداری انواع وانت نیسان آبی و سفید را مطابق جدول زیر دارند:

فروش فوری وانت نیسان

براساس بخشنامه فروش نقدی زامیاد، سفارش رنگ سفید فقط برای خریداران وانت نیسان دوگانه‌سوز امکان‌پذیر است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش وانت نیسان آبی (PDF)

فروش اقساطی وانت پادرا پلاس: اسفند 1402

شرايط فروش فوری اعتباری وانت پادرا پلاس رادیال تولیدی شركت زامياد، از ساعت 10 صبح روز يكشنبه مورخ 1402/12/13 از طريق سايت فروش اينترنتی سایپا، تا زمان تكميل ظرفيت، طبق جدول زیر اجرا می‌شود:

فروش اقساطی وانت پادرا پلاس زامیاد

در این مرحله از فروش اقساطی زامیاد، نرخ سود تسهیلات 23% بوده و رنگ تمامی خودروها نیز سفید است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش اقساطی وانت پادرا پلاس (PDF)

فروش اقساطی نیسان دوگانه سوز: اسفند 1402

از ساعت 11 صبح سه‌شنبه مورخ 1402/12/01 ثبت نام وانت نیسان دوگانه سوز آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد:

فروش اعتباری وانت نیسان گازسوز

در این مرحله از فروش اقساطی وانت نیسان دوگانه سوز، مبلغ تسهیلات معادل 170 میلیون بوده و بازپرداخت اقساط نیز 24 ماهه است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش وانت نیسان دوگانه سوز (PDF)

فروش اقساطی نیسان آبی: بهمن 1402

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان و همچنین فروش فوری وانت نیسان، از سوی شرکت زامیاد اعلام شد. ثبت نام زامیاد از روز پنجشنبه مورخ 1402/11/26 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه خواهد داشت:

فروش اقساطی وانت نیسان ابی

در این مرحله از فروش زامیاد، مشتریانی که در طرح فروش اقساطی زامیاد شرکت کرده باشند، خودروهارا با موعد 30 روزه یا 90 روزه تحویل می‌گیرند. اما مشتریانی که در طرح فروش نقدی زامیاد شرکت نمایند، خودروی ثبت نامی را با موعد 60 روزه تحویل می‌گیرند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش نقدی و اقساطی زامیاد (PDF)

فروش زامیاد ویژه دهه فجر 1402

به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر 1402، شرایط فروش وانت نیسان اعلام شد. ثبت نام زامیاد از ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 1402/11/18 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها نیز ادامه دارد:

ثبت نام زامیاد ویژه دهه فجر 1402

در طرح فروش وانت زامیاد ویژه دهه فجر 1402، مشتریان می‌توانند طرح پیش فروش زامیاد با موعد تحویل در اردیبهشت 1403 را انتخاب کنند یا در طرح فروش فوری زامیاد با موعد تحویل 30 تا 60 روزه را انتخاب نمایند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش وانت زامیاد ویژه دهه فجر (PDF)

فروش اقساطی وانت نیسان: بهمن 1402

شرایط فروش اعتباری وانت نیسان ویژه بهمن‌ماه 1402 اعلام شد. ثبت نام زامیاد از روز یکشنبه مورخ 1402/11/08 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد:

فروش اعتباری وانت نیسان با وام بانکی

براساس برنامه فروش اعتباری زامیاد، در این مرحله، متقاضیان می‌توانند وام 280 میلیونی را با بازپرداخت 36 ماهه دریافت کنند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان (PDF)

فروش فوری زامیاد: دی 1402

فروش فوری زامیاد، از ساعت 11 صبح روز سه‌شنبه مورخ 1402/10/19 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد. در این مرحله از فروش نقدی زامیاد، خودروهای وانت نیسان با موعد 45 روزه و خودروهای وانت پادرا پلاس با موعد 60 روزه، تحویل مشتریان می‌شود:

فروش فوری وانت نیسان زامیاد

مطابق بخشنامه فروش فوری وانت زامیاد، ثبت نام از مشتریان حقوقی، امکان‌پذیر نبوده و محدودیت کد ملی و عدم امکان صلح، نیز وجود دارد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش فوری وانت زامیاد (PDF)

فروش نقدی وانت نیسان: دی 1402

شرايط فروش فوری نيسان تکسوز آپشنال SVD شرکت زامياد، از روز چهارشنبه مورخ 1402/09/29 از طريق سايت فروش اينترنتی سایپا، تا زمان تکميل ظرفيت، طبق جدول زیر انجام می‌شود:

فروش فوری وانت نیسان بنزینی

براساس بخشنامه فروش فوری زامیاد، قیمت خودروها قطعی بوده و به همین دلیل نیز سود مشارکت و انصراف برای مشتریان لحاظ نمی‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش فوری وانت نیسان (PDF)

پیش فروش اقساطی وانت نیسان: آذر 1402

طرح فروش اعتباری وانت نیسان و همچنین طرح فروش فوری نقدی وانت نیسان، از سوی شرکت زامیاد اعلام شد. ثبت نام وانت زامیاد، از ساعت 11 صبح سه‌شنبه مورخ 1402/09/14 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه دارد:

فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد

براساس بخشنامه فروش زامیاد، در طرح فروش فوری، به خریداران بسته خدمات رایگان (شامل سرویس ادواری 10 هزار و 15 هزار کیلومتر به همراه بیمه بدنه یکساله) نیز اهدا می‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش نقدی و اعتباری وانت نیسان (PDF)

فروش وانت نیسان سفید: آذر 1402

فروش نقدی وانت نیسان سفید دوگانه سوز، از روز سه‌شنبه مورخ 1402/09/07 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد. نکته جالب توجه در این طرح، فروش وانت نیسان با رنگ سفید است:

براساس بخشنامه فروش وانت زامیاد، قیمت خودروها قطعی بوده و موعد تحویل نیز 45 روزه است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش وانت نیسان دوگانه سوز (PDF)

فروش فوری نقدی زامیاد: آذر 1402

شرکت سایپا، طرح فروش فوری و بدون محدودیت وانت نیسان دوگانه سوز را از ساعت 11 صبح روز پنج‌شنبه مورخ دوم آذرماه، آغاز می‌کند. جزئیات بیش‌تر به شرح زیر است:

شرایط فروش زامیاد_ آذر 1402
نوع خودرو رنگ خودرو مبلغ خودرو(ریال) موعد تحویل
نیسان دوگانه‌سوز آپشنال رادیال SVD آبی 5،710،900،000 45 روزه
نیسان دوگانه‌سوز آپشنال SVD 5،541،900،000 60 روزه

فروش نقدی و اعتباری زامیاد: آبان 1402

دومین مرحله فروش وانت زامیاد در آبانماه، از سوی شرکت خودروسازی زامیاد اعلام شد. ثبت نام زامیاد، از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 1402/08/17 شروع شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها نیز ادامه خواهد داشت:

پیش فروش زامیاد و فروش اقساطی وانت نیسان

براساس بخشنامه فروش زامیاد، مشتریان در این مرحله می‌توانند علاوه‌بر طرح فروش نقدی، طرح فروش اقساطی زامیاد و همچنین طرح پیش فروش زامیاد را نیز انتخاب نمایند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش وانت زامیاد (PDF)

فروش فوری زامیاد: آبان 1402

فروش فوری وانت زامیاد، از ساعت 11 صبح چهارشنبه مورخ 1402/08/10 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد. در جدیدترین طرح فروش نقدی زامیاد، مشتریان امکان خریداری وانت نیسان دوگانه سوز را دارند:

فروش فوری وانت نیسان زامیاد

براساس بخشنامه فروش فوری زامیاد، قیمت خودروها قطعی بوده و موعد تحویل نیز 45 روزه است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش فوری وانت نیسان زامیاد (PDF)

فروش اقساطی وانت نیسان: آبان 1402

ثبت نام فروش فوری زامیاد ویژه خریداران وانت نیسان تکسوز، از ساعت 11 صبح پنجشنبه مورخ 1402/08/04 و از طریق سامانه فروش اینترنتی شرکت سایپا آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد:

فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد

براساس بخشنامه فروش اعتباری زامیاد، تسهیلات با نرخ سود 23 درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش فوری اعتباری زامیاد (PDF)

فروش فوری وانت نیسان زامیاد: مهر 1402

ثبت نام جدید زامیاد، ویژه متقاضیان خرید وانت نیسان تک‌سوز، از ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 30 مهرماه 1402 و از طریق سامانه فروش اینترنتی سایپا، آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد:

فروش فوری وانت نیسان زامیاد

براساس بخشنامه فروش فوری زامیاد، قیمت خودروهای عرضه شده، قطعی است و موعد تحویل نیز 30 روزه است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش فوری وانت نیسان (PDF)

فروش اقساطی وانت نیسان: مهر 1402

طرح پیش فروش اقساطی وانت نیسان، از سوی شرکت زامیاد اعلام گردید. ثبت نام اقساطی زامیاد، از طریق سامانه فروش اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com از ساعت 11 صبح چهارشنبه مورخ 12 مهرماه آغاز می‌شود و تا تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه خواهد داشت:

فروش اقساطی وانت  نیسان زامیاد

براساس بخشنامه فروش اقساطی زامیاد، بسته به میزان پیش پرداخت، زمان بازپرداخت اقساط نیز از 12 ماهه تا حداکثر 24 ماهه متغییر است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش اقساطی وانت نیسان (PDF)

فروش فوق العاده زامیاد: مهر 1402

فروش فوق العاده انواع محصولات زامیاد، از ساعت 15 روز سه‌شنبه مورخ 1402/07/04 آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد. در این طرح، قیمت خودروها قطعی بوده و سود مشارکت و سود انصراف نیز صفر است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش فوق العاده زامیاد (PDF)

پیش فروش وانت نیسان: شهریور 1402

ثبت نام پیش فروش وانت نیسان، که از روز پنجشنبه مورخ 16 شهریورماه 1402 آغاز شده، تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها، ادامه خواهد داشت. براساس اعلام شرکت زامیاد، ثبت نام وانت نیسان با قیمت غیرقطعی و از طریق سامانه فروش اینترنتی سایپا انجام می‌شود:

ثبت نام زامیاد نیسان بنزینی

در این مرحله از فروش وانت نیسان بنزینی، نوع تایر (بایاس یا رادیال) و همچنین سایر آپشن‌ها (فرمان هیدرولیک و ...) در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌گردد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

فروش فوق العاده وانت نیسان: مرداد 1402

شرایط فروش فوق العاده وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز شرکت زامیاد، از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1402/05/18 از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت سایپا، و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش، طبق مراحل ذیل آغاز می‌شود:

1. ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده‌اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)
2. ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
3. ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
4. دریافت کد رهگیری
5. مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی احراز سکونت و دریافت قرار داد.
6. قابل ذکر است در زمان ثبت نام در سایت فروش اینترنتی متقاضی خرید میتواند نسبت به انتخاب نوع خودرو با مدل کولردار و یا لاستیک رادیال اقدام نماید.

پیش فروش وانت زامیاد آپشنال: خرداد 1402

با اعلام شرکت خودروسازی زامیاد، پیش فروش مشارکتی وانت نیسان ویژه خردادماه 1402 اعلام شد. ثبت نام نیسان آبی، از روز دوشنبه مورخ 22 خردادماه راس ساعت 14 شروع شده و تا تکمیل ظرفیت نیز ادامه دارد:

ثبت نام پیش فروش نیسان آبی زامیاد
پیش فروش مشارکتی وانت نیسان آپشنال - خرداد 1402

براساس بخشنامه پیش فروش زامیاد، نرخ سود مشارکت معادل 10 درصد بوده و قیمت خودروها نیز در زمان تحویل مشخص می‌گردد. همچنین نوع تایر (بایاس یا رادیال) و سایر آپشن‌های احتمالی، در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌گردد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

افزایش قیمت پایه زامیاد: خرداد 1402

درحالیکه کمتر از دو ماه از ابلاغ قیمت جدید محصولات زامیاد می‌گذرد، این شرکت مجددا در تاریخ 16 خردادماه 1402، از افزایش قیمت پایه خودروهای زامیاد (مطابق جدول زیر) خبر داده است:

قیمت کارخانه ای محصولات زامیاد در سال 1402
مدل قیمت پایه قدیم قیمت پایه جدید
نیسان بنزینی آپشنال 429.5 میلیون 485 میلیون
نیسان دوگانه آپشنال 485 میلیون 545 میلیون
نیسان دیزل آپشنال 569 میلیون 625 میلیون
پادرا پلاس بنزینی 525 میلیون 599.8 میلیون
پادرا پلاس دوگانه 575 میلیون 645.8 میلیون
پادرا پلاس لانگ 590 میلیون 655 میلیون
کارون دوکابین 625 میلیون 710 میلیون
پیکاپ زاگرس 1 میلیاردو 95 میلیون 1 میلیاردو 195 میلیون

*قیمت‌های فوق، قیمت خام محصولات بوده و برحسب تومان است.

گفتنی است قیمت‌های فوق، قیمت خام خودروها بوده و هزینه‌های جانبی شامل شماره‌گذاری، مالیات، عوارض، بیمه و ... در آنها لحاظ نشده است.

فروش فوق العاده نیسان دیزل: اردیبهشت 1402

نخستین طرح فروش وانت زامیاد در سال 1402، در ابتدای اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. براساس اعلام شرکت زامیاد، طرح فروش فوق العاده وانت نیسان، از ساعت 11 صبح دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه 1402 آغاز می‌شود. ثبت نام زامیاد فقط برای مدل دیزلی بوده و به محض تکمیل ظرفیت فروش نیز متوقف می‌گردد:

شرایط فروش زامیاد - اردیبهشت 1402
مدل نیسان دیزل
رنگ خودرو آبی
موعد تحویل 60 روزه
قیمت قطعی 556.4 میلیون

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

براساس بخشنامه فروش نیسان دیزلی، قیمت خودرو قطعی بوده و با موعد دو ماهه، تحویل خریداران می‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:


قوانین ثبت نام زامیاد در سال 1402

برای ثبت نام خودروهای زامیاد، مراحل زیر را باید انجام دهید:

1- به سایت فروش اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنید و اطلاعات شخصی را ثبت کرده و کد کاربری دریافت کنید.

2- اگر قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اید، نیازی به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارید.

3- بعد از ورود به سایت فروش اینترنتی زامیاد، به قسمت خرید خودرو بروید و نوع خودروی‌تان را انتخاب کنید.

4- بعد از انتخاب خودرو زامیاد، به درگاه پرداخت اینترنتی منتقل می‌شوید و باید پرداخت وجه خودرو را انجام دهید.

5- بعد از پرداخت وجه، کد رهگیری برای‌تان صادر می‌شود. حالا با داشتن این کد رهگیری، باید به نمایندگی زامیاد مراجعه کرده و مدارک هویتی و مدارک احراز سکونت را تحویل دهید و قرارداد خرید خودرو را دریافت کنید.

قوانین فروش زامیاد در سال 1402

1- فروش محصولات زامیاد صرفا بصورت اینترنتی است.

2- در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو زامیاد گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو زامیاد ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه زامیاد با هزینه‌های مربوطه صادر خواهد شد.

3- در روش پیش فروش زامیاد، قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه زامیاد، به قیمت روز شرکت بوده و براساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد.

4- مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت على الحساب پرداخت گردیده است.

5- در بخشنامه فروش زامیاد، از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو، سود مشارکت و سود انصراف صفر خواهد بود.

6- یکی از بسته های خدمت در زمان تکمیل وجه بصورت «پیش فرض و پیشنهادی» انتخاب شده است، در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن داشته باشد، مییتواند قبل از تکمیل وجه اقدام نماید.

7- هرگونه محدودیت‌های لازم جهت ثبت نام زامیاد، در سیستم فروش اعمال گردیده است.

8- به محض تکمیل ظرفیت فروش هر یک از محصولات زامیاد اعلام شده، شرایط فروش زامیاد غیرفعال خواهد شد.

9- با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.

10- با توجه به دستورالعمل های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری پلیس، موارد ذیل متذکر میگردد:

الف) در صورتیکه مشتری در سامانه شماره گذاری، فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بروزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم باید با مراجعه به مراکز تعویض پلاک نسبت به ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از دریافت برگه احراز سکونت، آن را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید.

ب) در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد، باید برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید درغیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.

ج) تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله «تخصیص» نخواهد شد و فاکتور نمیگردد و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت ، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.


قیمت وانت زامیاد در سال 1403

در جدول زیر، جدیدترین قیمت نمایندگی برای محصولات زامیاد در سال 1403 را مشاهده می‌کنید.

تغییرات قیمت نمایندگی زامیاد در سال 1403
مدل فروردین
نیسان آپشنال SVD 517.190
نیسان آپشنال SVP 541.620
نیسان آپشنال SVPD 542.190
نیسان آپشنال هیدرولیک SVD 539.290
نیسان آپشنال هیدرولیک رادیال SVD 556.190
نیسان آپشنال رادیال SVP 558.520
نیسان آپشنال رادیال SVPD 559.090
 
نیسان دوگانه آپشنال SV 553.620
نیسان دوگانه آپشنال رادیال SVD 571.090
 
پادرا پلاس بنزینی رادیال 616.890
پادرا پلاس دوگانه سوز رادیال 662.890

*در جدول فوق، قیمت ها برحسب میلیون تومان است.

قیمت وانت زامیاد در سال 1402

در جدول زیر، جدیدترین قیمت نمایندگی برای محصولات زامیاد در سال 1402 را مشاهده می‌کنید.

تغییرات قیمت نمایندگی زامیاد در سال 1402
مدل اردیبهشت تیر شهریور مهر
نیسان بنزینی آپشنال - 485 - -
نیسان بنزینی آپشنال+هیدرولیک - - - 539.290
نیسان بنزینی آپشنال+رادیال - - 533.9 534.090
نیسان بنزینی آپشنال+رادیال+هیدرولیک - - 556 556.190
 
نیسان دوگانه آپشنال - 545 - 553.620
نیسان دوگانه آپشنال+هیدرولیک - - - -
نیسان دوگانه آپشنال+رادیال - - 570.9 571.090
نیسان دوگانه آپشنال+رادیال+هیدرولیک - - - -
نیسان دیزل 556.454 625 - -
 
پادرا پلاس بنزینی رادیال - 599.8 - 616.890
پادرا پلاس دوگانه سوز - 645.8 - -
پادرا پلاس دوگانه سوز PE6VD - - - 662.890
 
کارون رادیال - 710 - 710.190

*در جدول فوق، قیمت ها برحسب میلیون تومان است.

قیمت وانت زامیاد در سال 1401

در جدول زیر، جدیدترین قیمت نمایندگی برای محصولات زامیاد در سال 1401 را مشاهده می‌کنید.

تغییرات قیمت نمایندگی زامیاد در سال 1401
مدل فروردین تیر مرداد شهریور آذر
نیسان بنزینی آپشنال 258.7 318 ثابت ثابت 349
نیسان بنزینی آپشنال+هیدرولیک - - - 325.6 359
نیسان بنزینی آپشنال+رادیال - - 323.8 ثابت 357
نیسان بنزینی آپشنال+رادیال+هیدرولیک - - - 331.4 -
 
نیسان دوگانه آپشنال 285.3 359 ثابت ثابت 389.9
نیسان دوگانه آپشنال+هیدرولیک - - - 366.6 -
نیسان دوگانه آپشنال+رادیال 288.1 - 364.8 364.9 397.9
نیسان دوگانه آپشنال+رادیال+هیدرولیک - - - 372.4 -
نیسان دوگانه آپشنال+یخچال - - - 535 -
نیسان دوگانه آپشنال+مسقف فلزی - - - 420 -
نیسان دیزلی یورو5 آپشنال - 389.5 - - 449
 
پادرا پلاس بنزینی 300.8 365 ثابت ثابت 410
پادرا پلاس دوگانه سوز - - - 399.1 443
 
کارون - - 420 420.1 499

*در جدول فوق، قیمت ها برحسب میلیون تومان است.

قیمت وانت زامیاد در سال 1400

در جدول زیر، جدیدترین قیمت نمایندگی برای محصولات زامیاد در سال 1400 را مشاهده می‌کنید.

تغییرات قیمت نمایندگی زامیاد در سال 1400
مدل اردیبهشت مهر آذر دی بهمن
نیسان بنزینی 207 - - - -
نیسان بنزینی آپشنال 212.5 241.8 252 254.2 257.6
نیسان بنزینی آپشنال رادیال - - 254.8 257 260.8
 
نیسان دوگانه  222 - - - -
نیسان دوگانه آپشنال 230 257.8 278 280.5 283.9
نیسان دوگانه آپشنال رادیال - - 280 283.3 286.7
 
نیسان دیزلی یورو5 278 298.8 - - -
 
زامیاد پادرا پلاس 266 285 294 296.6 299.8
زامیاد ریچ - - - - -

*در جدول فوق، قیمت ها برحسب میلیون تومان است.

قیمت وانت زامیاد در سال 1399

در جدول زیر، جدیدترین قیمت محصولات زامیاد در سال 1399 را براساس دعوتنامه های صادر شده برای مشتریان این شرکت، مشاهده می کنید.

تغییرات قیمت نمایندگی زامیاد در سال 99
مدل اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان
زامیاد بنزینی 70.7 83.7 110 ثابت 129.6 132.4 177.7
زامیاد بنزینی با رادیال - - - - - - 180.5
 
زامیاد بنزینی آپشنال 79.6 95 121 ثابت 139 169.6 187.7
زامیاد بنزینی آپشنال با رادیال - - - - - - 190.5
 
زامیاد دوگانه  80.7 95.7 124 ثابت 146.2 - 199.8
زامیاد دوگانه آپشنال 89.6 107 135 ثابت 155.1 189 209.8
 
زامیاد دیزلی یورو5 130 156 169 ثابت 185.8 - 263.9
 
زامیاد پادرا پلاس - 148 - 159 179.8 182.6 229
زامیاد پادرا پلاس با رادیال - - - - - - 231.8
 
پیکاپ ریچ - 222 - 298.7 373.3 - 550

*در جدول فوق، قیمت ها برحسب میلیون تومان است.

قیمت وانت زامیاد در سال 1398

تغییر قیمت نمایندگی برای انواع محصولات زامیاد در سال 98، از جدول زیر قابل مشاهده است. 

تغییرات قیمت نمایندگی زامیاد در سال 98
مدل فروردین مرداد شهریور مهر آبان دی
نیسان بنزینی 67.5 67.33 70.135 ثابت - -
نیسان بنزینی+کولردار - - - - 70.335 -
نیسان دوگانه 69.5 77.3 ثابت ثابت - -
نیسان دوگانه+رادیال - - - 80.1 -  
نیسان دیزل یورو5 - - - - - 129.8
پادرا انژکتوری 76.5 94.8 - - - -
ریچ 147.7 184.8 - - - -

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

»» فروش اقساطی خودرو ««


فروش محصولات سایپا

در مقاله ثبت نام سایپا، تمامی بخشنامه‌های جدید فروش فوری سایپا، پیش فروش یکساله سایپا، پیش فروش مشارکتی سایپا و همچنین شرایط فروش فوق العاده سایپا را مشاهده و مطالعه کنید.

قیمت روز خودرو زامیاد

از لینک قیمت روز خودرو سایپا می‌توانید از قیمت روز خودروهای سایپا در بازار آزاد کشورمان مطلع شوید. همچنین از لینک قیمت روز زامیاد می‌توانید آخرین قیمت انواع وانت نیسان، وانت پادرا پلاس و وانت کارون را مشاهده نمایید.

دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/11/9
چرا فروش اعتباری وانت نیسان دوگانه سوز فعال نیست. براستی شرکت وانت دوگانه ندارن یا سیاست دیگری را دنبال می‌کند
پاسخ
0
0
0
Shahed1368 1402/10/6
سلام لطفا راهنمای کنید چطور سایپاخریداری کنم ؟ایاقسطی هم دارن؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/10/1
سلام وقت بخیر. برای خرید نیسان از سایت سایپا آیا لازم هست که حساب وکالتی ایجاد کنیم یا خیر؟ اگر لازم هست حساب وکالتی داشته باشیم در کدام بانک ها باید حساب وکالتی باز کنیم؟
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1402/10/6
در حال حاضر بدون حساب وکالتی میشه این کار رو انجام داد ولی برای حساب وکالتی میتونید تمام بانک ها مراجعه کنید و حساب خودتون وکالتی کنید چندین بانک هم هستند که میتونی غیر حضوری اینکار رو انجام بدید مثل اینده و ... از طریف برنامه و یا سایت خود بانک
0
0
ناشناس 1402/9/25
باسلام وعرض ادب به خوانندگان ،چرا خوانندگان ،چون این شرکت ها همشون دزدن،الان برای نیسان اپشنال 260ت وام میدن 3ساله درصورتی که 50درصد سود میگیرن 123میلیون توی 260م میخورند فقط میتونم بگم خدا لعنتشان کند
پاسخ
0
0
0
N99999999 1402/8/4
,س نیسان میخواستم قسطی گواهینامه هم ندارم راهنمایی
پاسخ
0
0
0