خودرویی به افتخار موسس این شرکت بریتانیایی

آغاز جشن صد سالگی بنتلی با مولسان 100 W.O ادیشن

24 تیر 1397 11:46

بنتلی کم‌کم خود را برای جشن صد سالگی‌اش آماده می‌کند. آن‌ها با معرفی نسخه‌ای خاص و فوق‌العاده لوکس از مدل مولسان که با کمک مولینر شکل گرفته است، به استقبال این رویداد مهم رفته‌اند. این سدان لوکس برای گرامیداشت موسس بنتلی ساخته شده، فردی که در سال 1919 این شرکت بریتانیایی را تاسیس کرد.

این نسخه خاص که با الهام از خودروی شخصی موسس بنتلی شکل گرفته، تنها در 100 دستگاه تولید خواهد شد.در نمای خارجی، این خودرو با رینگ‌های مشکی آلیاژی، نوارهای ظریف کرومی و رنگ مشکی Onyx از سایر نسخه‌های مولسان متمایز می‌شود. البته به گفته بنتلی، مشتریان می‌توانند برای تزیین خودرو رنگ‌های دیگری را سفارش دهند. علاوهبراین نشان‌های مختلفی از جمله نشان صد سالگی بنتلی برروی در و رینگ‌ها خودنمایی می‌کنند.

الهام‌بخش گروه طراحی برای تزیین نمای داخلی، خودروی شخصی موسس بنتلی بوده است. یک قطعه از میل‌لنگ این بنتلی 8 سیلندر در کابین مولسان جاسازی شده ضمن این که رنگ‌آمیزی کابین تداعی‌کننده حس خودروهای کلاسیک است. البته استفاده از امکانات مدرن فراموش نشده است، از جمله سردکن نوشیدنی برای سرنشینان ردیف عقب. همچنین برای احساس راحتی بیشتر سرنشینان، امکان سفارش نسخه طویل با فاصله محوری بلندتر نیز وجود دارد.

برای نیروی محرکه این قصر سلطنتی دو گزینه پیش روی مشتریان قرار دارد. پیشرانه 6.75 لیتری V8 مورد استفاده در نسخه استاندارد مولسان با قدرت 505 اسب‌بخار و یا همین پیشرانه منتهی با 25 اسب‌بخار قدرت بیشتر که در مدل مولسان‌اسپید استفاده می‌شود.

تیراژ این خودروی خاص تنها 100 دستگاه است و در سال 2019 همزمان با ایام جشن‌های صد سالگی بنتلی به مشتریان تحویل خواهد شد.

دیدگاه کاربران