نسخه‌ای خاص به مناسبت رالی ایالتی در آمریکا

مینی کوپر JCW، هاچ‌بک نارنجی گرانقیمت

25 تیر 1397 11:30

همزمان با برگزاری مسابقات رالی ایالتی در آمریکا، مینی نسخه ویژه‌ای را برای عرضه آماده کرده تا علاقمندان در طی هشت روز برگزاری این مسابقه، اشتیاق بیشتری برای پیگیری اخبار این رویداد داشته باشند. این اتفاق مهیج در تاریخ 14 جولای و از پورتلند واقع در ایالت اورگان و از سوی دیگر از اورلاندو در فلوریدا آغاز خواهد شد. هر دو مسیر در نقطه‌ای در کیستون واقع و در ایالت کلرادو به یکدیگر خواهند رسید.

مینی کوپر نسخه هاردتاپ JCW با رنگ سفارشی نارنجی، در تعداد محدود و با قیمت پایه 40750 عرضه خواهد شد.همواره مینی‌‌های مزین به نشان JCW نه تنها از نظر فنی، که از لحاظ ظاهری نیز نمونه‌های منحصربه‌فردی بوده‌اند و مینی موردبحث ما نیز از این قضیه مستثنا نیست، چراکه کل بدنه آن به رنگ نارنجی رنگ‌آمیزی شده است.

طبق آن‌چه آقای رندی کلمنتز مدیر برنامه‌ریزی محصول برند مینی اعلام کرده، رنگ نارنجی ویژه‌ای که روی بدنه این خودرو استفاده شده، یعنی رنگ International Orange پیشینه مهم تاریخی داشته و قبلاً از آن برای رنگ‌آمیزی محصولات مهم صنایع مهندسی و هوافضا استفاده شده است. به اعتقاد وی استفاده از این رنگ برای مینی جان کوپر سفارشی حاضر در رالی آمریکا می‌تواند نمایانگر توانایی‌های خاص فنی این خودرو باشد و آن را از بقیه خودروها بیشتر متمایز سازد.

از دیگر ویژگی‌های خاص ظاهری این خودرو می‌توان به استفاده از قطعات با پوشش سیاه در نقاط مختلف بدنه (همچون سپرها، رکاب‌های جانبی، در مخزن سوخت و دستگیره درها) و آینه‌های جانبی با پوشش فیبرکربن اشاره کرد.

برای کفش‌های این هاچ‌بک تند و تیز از چرخ‌های 18 اینچی استفاده شده که در تایرهای مسابقه‌ای پیچیده شده‌اند. در فضای داخلی خودرو نیز از قطعات اختصاصی با پوشش کروم استفاده شده و سامانه اگزوز نیز از نوع سفارشی JCW Pro است، که قابلیت کنترل از طریق سامانه بلوتوث را دارد. سیستم صوتی هارمن کاردون، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن و سیستم تهویه اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی مجهز به سامانه رهیاب و سامانه HUD (نمایش اطلاعات ضروری روی شیشه مقابل راننده)، سامانه ورود بدون کلید و سقف پانوراما از دیگر امکانات رفاهی نصب شده در این خودروی کوچک هستند.

قرارگیری نشان جان کوپر ورکز (JCW) روی خودرویی ساخت مینی به معنای افزایش توانایی‌های فنی آن نسبت به نمونه‌های استاندارد است. قرار شده این کوچولوی نارنجی در مسیرهای شرقی و غربی مسابقه رالی، خودی نشان دهد.

در انتها بد نیست بدانید مینی کوپر نسخه هاردتاپ JCW با رنگ سفارشی نارنجی، در تعداد محدود و از پاییز امسال با قیمت پایه 40750 عرضه خواهد شد.

دیدگاه کاربران