فعلاً با قیمت 49 هزار دلار

کاهش مدت زمان تحویل تسلا مدل 3

26 تیر 1397 06:00

بالاخره انتظارها به سر رسید و ظرفیت تولید مدل 3 کمپانی تسلا به قدری بالا رفته که مشتریان برای دریافت آن زمان زیادی منتظر نباشند.

برای تحویل چند هفته‌ای تسلا مدل3 باید نمونه‌های کامل‌تر را سفارش دهید.تسلا اکنون سامانه سفارش‌گذاری خود را به روی همگان گشوده تا خودروی برقی مورد علاقه خود را سفارش دهند. حتی اگر قصد خریداری این خودرو را نداشته باشید می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت یک نمونه مدل 3 را با سلیقه خود شکل دهید، به امید این‌که در آینده بتوانید آن را خریداری کنید.

مسئولان تسلا باید خوشحال باشند که روند تولید محصول خود را بهبود بخشیده و توانسته‌اند بر مشکل بزرگی فائق آیند. البته اگر به خاطر داشته باشید تسلا وعده داده بود که نسخه پایه مدل 3 را با قیمت 35 هزار دلار به مشتریان تحویل دهد، اما بد نیست بدانید که این شرکت هنوز هم قادر به انجام این تعهد خود نیست. براساس اطلاعاتی که روی سایت این شرکت قرار داده شده، برای تحویل خودروی تسلا مدل 3 پایه با قیمت 35 هزار دلار خریداران باید به مدت 6 تا 9 ماه منتظر بمانند.

اما اگر تمایل دارید مدل 3 خود را زودتر تحویل بگیرید، چاره کار در این است که نمونه‌های کامل‌تر را سفارش دهید. منظورمان مدلی است که با تجهیز به باطری پرتوان و با فضای داخلی پرمیوم، پیش از اضافه شدن مالیات‌های محلی قیمتی بیش از 49 هزار دلار خواهد داشت. با سفارش امکانات بیشتری در بخش فنی و تغییر نحوه انتقال نیرو به چرخ‌ها، تجهیز خودرو به سیستم رانندگی خودکار، و تزیین با رنگ‌ها و رینگ‌های سفارشی این قیمت بیشتر هم خواهد شد. نکته جالب دیگر این که برحسب سفارش می‌توانید حداکثر سرعت خودروی خود را از 232 کیلومتربرساعت استاندارد تا رقم 248 کیلومتربرساعت افزایش دهید.

برطبق شنیده‌ها، مشتریان تسلا مدل 3 برای دریافت خودروی خود باید مدتی را منتظر بمانند و دریافت خودرو به صورت فوری همچنان ممکن نیست. درحال حاضر تسلا اعلام کرده که طبق محاسبات، برای تحویل مدل 3 مجهز به انتقال نیرو به چرخ‌های جلو، باطری با ظرفیت بالا و تریم پرمیوم به یک تا سه ماه، برای مدل مجهز به دو موتور الکتریکی تقریباً دو تا چهارماه و یک تا سه ماه برای نسخه چهارچرخ محرک زمان موردنیاز است.

طبیعی است که امکان کم یا زیاد شدن این زمان‌های پیش‌بینی شده وجود خواهد داشت. با همه این‌ها، هنوز باعث خوشحالی است که شرکت تسلا توانسته تولید محصول خود را به حدی برساند که وعده تحویل آن در چنین مدتی را به خریداران بدهد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده نزدیک زمان موردنیاز برای دریافت تسلا کمتر باشد.

دیدگاه کاربران